شیراز؛

توقیف متخلفان در بازدید بهداشت محیط

امروز، کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از 349مرکز بازدید و متخلفان را توقیف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی نماینده هیات رییسه دانشگاه در نشست امروز ستاد تسهیلات نوروزی، از مجموع این 349بازدید، 221مورد از مراکز حساس بوده و 304کیلوگرم ماده غذایی غیرمجاز هم معدوم و دو واحد متخلف، به قوه قضاییه معرفی شده است.
دکتر محمدرضا سمایی افزود: بازدیدهای ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه، با هدف بررسی وضعیت موجود و ارایه خدمات مطلوب به همشهریان و مسافران نوروزی، در هفتمین روز از تعطیلات نیز ادامه یافت.
او با بیان اینکه در این روز، اعضای ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بیمارستان نمازی و شهید فقیهی، بازدید کردند، ادامه داد: بر همین اساس، کیفیت ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی به مراجعان، بررسی و دستورات لازم در خصوص ارتقای کیفی خدمات، ارائه می شود.
دکتر سمایی گفت: امروز از 24 داروخانه بازدید شد و روند عرضه دارو و خدمت رسانی به بیماران، مورد بررسی قرار گرفت.
192 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی، از دیگر مواردی بود که به عنوان دیگر خدمت ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه در این روز، عنوان شد.  
بر اساس آمارهای ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه در بازدیدهای بهداشت محیط از روز نخست گشت بهداشت محیط تا پایان روز ششم فروردین، 6هزار و 310 بازدید صورت گرفته که چهار هزار و 413 مورد، بازدید از مکان های حساس بوده که 6هزار و 456 کیلوگرم ماده غذایی در این بازدید ها معدوم شده و 16مرکز تعطیل شده است.
انجام چهار هزار و 272 مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی مناطق مختلف، از دیگر آمارهای عنوان شده در این زمینه بوده است.
همچنین بر اساس این بازدیدها، 37 مرکز متخلف در امور بهداشت محیط، به قوه قضاییه معرفی شده است.   
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار