محور هراز مسدود شد/ پلیس انکار کرد + عکس

در حالیکه گزارشات شهروندان و خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران جوان در محور هراز حکایت از انسداد این مسیر داشت، پلیس راهور آن را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اعزامی در محور هراز، از ساعت 19:00 امروز جاده هراز بر خلاف ادعای مسئولین پلیس راه کشور مسدود شد.

بر اساس این گزارش،این انسداد که از دو سمت محور هراز از شمال محدوده نارنجستان و از جنوب محدوده امامزاده هاشم بدون اطلاع رسانی صورت گرفت مسافران نوروزی را در مشقت و سختی قرار داد.

انسداد محور هراز در بی خبری پلیس راه + عکس

سرهنگ رحمانی، رییس مرکز کنترل ترافیک را های کشور در گفتگوی  تلفنی (ساعت 20:00) به خبرنگار ما گفت: هیچ انسدادی در هیچ محدوده ای از محور هراز صورت نگرفته و ترافیک در رفت و برگشت این محور نیمه سنگین است.

البته بنا بر گزارش خبرنگار اعزامی ما محور جنوب به شمال هراز با تعدادی خودرو شخصی و انتظامی مسدود شده و عوامل گشت حاضر در محل به مردم می گفتند که مسیر تا ساعت 4 بامداد فردا و یا حتی دو روز آینده باز نخواهد شد که با پیگیری خبرنگار ما دقایقی پیش (ساعت 21:05) این محور بازگشایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
واقعا متاسفم برای کسایی که هیچ ارزشی برای جان مردم قائل نیستن و با یه گزارش کل کسانی رو که دیشب تو اون وضعیت گیر افتاده بودند رو دروغ گو معرفی میکنند، بنده دیشب تو جاده هراز بودم و از ساعت 10:30تا 11:45دقيقه ترافیک بصورت قفل بود و مردم همه نا امید چراغها و ماشینهای خودشون رو خاموش کرده بودند حتی از سمت تهران به آمل هم هیچ ماشینی عبور نميکرد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
متاسفانه دیده شده پلیس در جاده هراز عمدا جاده را میبندد و مسافران در ترافیک میماندند تا بحال چندین بار این اتفاق برایم پیش آمده که بعد از اینکه گفته شده بومی روستا ها اطراف هستیم اجازه تردد داده شده و تا تهران آمدیم هیچ خبری نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
نارنجستان بخاطر اینکه جاده از ۴بانده ب دو بانده میشه ترافیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
سلام
بله کاملا صحت داره ، بنده الان از محل رسیدم و بسیار خسته و نالان از مسیری که تدابیر نادرست زیادی داشت ، در محلهای ترافیم سنگین پلیس حضور نداشت و من شخصا چند بار با 120 و شماره 2182920 هم که خود مرکز به من داد تماس گرفتم ولی بینتیجه !!!
آخرین اخبار