ستاره‌های آسیب دیده در یورو 2016

سرمربی"سه شیرها" تمایلی به تصمیم گیری های دشوار ندارد

نفراتی همچون جک ویلشر،وینرونیوالکس آلکسیر، چمبرلین با مشکل صلاحیت حضور در تیم ملی روبرو هستند و سرمربی"سه شیرها" نیز تمایلی به تصمیم گیری های دشوار ندارد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،    روی هاجسون بازیکنانی را که آمادگی 100 درصدی برای حضور در ترکیب تیم ملی انگلستان در رقابت های تابستانی جام ملت های اروپا ندارند، انتخاب نخواهند کرد، گروهی از ستارگان نام آشنای" سه شیرها" قرار نیست در بازی‌های دوستانه آینده در برابر آلمان و هلند حضور پیدا کنند و روی هاجسون نیز باید نفرات حاضر در ترکیب تیم ملی را در ماه می و پیش از شروع رقابت ها در فرانسه، نهایی کند.

جک ویلشر و لوک شاو هر دو فصل کم کار طولانی مدتی را تجربه کرده‌اند، در حالی که وین رونی و الکس آلکسید چمبرلین دست کم تا ماه آوریل نامشان خط خورده خواهد ماند، روی هاجسون که تیمش تمام 10 بازی خود در گروه E را با پیروزی پشت سر گذاشت، تمایلی به انتخاب بازیکنانی که در اوج آمادگی به سر نمی‌برند، ندارد، او در جمع خبرنگاران اعلام کرد: باید بپذیریم که برای بازی های ماه مارس، آن بازیکنان حضور نخواهند داشت، اما خوشبختانه در ماه می که باید تصمیمات خود را نهایی کنم، آنها فرصت انتخاب شدن را خواهند داشت.

نکته مهم این است که بازیکنانی را که من در ماه می انتخاب می کنم، صد در صد شایستگی و آمادگی کامل را دارند و من نیز مجبور نیستم تصمیمات بسیار دشوار بگیرم.

تعدادی از بازیکنان کمتر شناخته شده از جمله "دنی درینک واتر"،" مارک نوبل"و"اسکات دان" در هفته های گذشته عملکردی تاثیرگذار از خود نشان داده‌اند که همین مسئله موجب دعوت از آنها برای درخشش در تیم ملی تا پیش از آغاز جام ملت های اروپا شده است.

هاجسون از پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر دادن فرصت به بازیکنان به منظور حضور در عرصه های بین المللی طفره رفت، اما اعلام کرد: برای هواداران همه تیم ها طبیعی است که از موضوع دعوت شدن بازیکنان تیمشان به تیم ملی، پشتیبانی کنند، نفرات زیادی مد نظر من هستند.

واقعیت این است که به هر باشگاهی قدم می گذارم،آن باشگاه دست کم یک بازیکن شایسته را در خود جای داده است.

هاجسون در پایان افزود: هر هوادار بازیکن خاصی را محبوب می داند و من هم دلم نمی‌خواهد که درباره برنامه‌هایم زیاد صحبت کنم، تا روز اعلام نفرات حاضر در ترکیب تیم ملی برای بازی های دوستانه آینده، هیچ صحبتی نخواهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار