بازدید سرزده معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان شهید رجایی کرج

دکتر آقاجانی در روز 12 فروردین ماه از بیمارستان شهید رجایی کرج به طور سرزده بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرو بازدید های نظارتی ستاد درمان وزارت بهداشت، صبح امروز معاون درمان وزیر بهداشت عازم کرج شد تا شخصاً نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران و مسافران نوروزی را در بیمارستان های وابسته به وزارت بهداشت مورد بررسی قرار دهد . 

در بازدید به عمل آمده از بیمارستان شهید رجایی بیماران رضایت نسبی خود را از دریافت خدمات درمانی ابراز نمودند اما همچنان کمبود تختهای ویژه محسوس است.

بازدید سرزده معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان شهید رجایی کرج
دکتر آقاجانی ضمن بازدید از بخش های مراقبت های ویژه گفت: خوشبختانه بيمارستان شهید رجایی با تمام ظرفيت در حال ارايه خدمت است. تخت هاي بخش  مراقبت ويژه كاملا فعال است و در ایام نوروز 100 در صد اشغال می باشد. 

وی نحوه ارائه خدمات در بخش های مختلف بیمارستان مورد بررسی قرار داد و خاطرنشان کرد : حضور پزشكان متخصص مقيم همچون متخصصين قلب، داخلي، مغز و اعصاب و بيهوشي و طب اورژانس بر بالين بيماران و کادر پرستاری و درمانی مجرب قابل تقدیر است. 

وی ادامه داد با توجه به حجم بالای ورودی بیمارستان رجایی شهر خبر خوش و عیدی ما برای مردم استان البرز، توسعه صد در صدی بیمارستان و اضافه شدن 154 تخت به این مرکز درمانی خواهد بود. همچنین تا اوایل اردیبهشت ماه بخش جدید اورژانس با ظرفیت 30 تخت  و 22 تخت مراقبت ویژه به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مفدم مهر
۱۹:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا لعنت کنه اونایی که به لباس دکتری و پرستاری جون مردم رو کف دستشون میگیرن وقلبا به عهدشون عمل نمیکنن ...اگه عزیزانتون رو دوست دارید به این بیمارستان خراب شده نفرستین که کشتارگاهه به خدا هرکی پاشو میذاره سالم بیرون نمیاد