شیراز؛

سرقت های نافرجام

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون استان فارس از دستگیری دو سارق حین سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ رجبعلی رزمجوئی گفت: در پی اطلاع واصله از طریق فوریت های پلیس110 مبنی بر سرقت از یکی از حجره های میدان تره بار شهرستان كازرون، بلافاصله ماموران وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران عوامل گشت کلانتری به محل مورد نظر اعزام، و شخصی به آنها مراجعه و اعلام كرد؛ تعدادی از کارتن میوه از حجره ام به سرقت رفته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون ادامه داد: با بازبینی دوربین مداربسته مشخص شد، سرقت توسط دو نفر ناشناس با یک دستگاه خودرو وانت پیکان صورت گرفته است.

سرهنگ رزمجویی بیان كرد: با تلاش ماموران، خودرو پیكان در حالی که قصد بیرون رفتن از میدان تره بار را داشته توقیف، راننده آن دستگیر و در بازرسی از خودرو تعداد 18 کارتن پرتقال و خیار سبز کشف شد.

وی اضافه كرد: در اقدام دیگری ماموران بخش جره هنگام گشت زنی در شهر بالاده به شخصی که در حال قطع کردن سیم یک دستگاه موتور سیکلت بود مشکوک،‌ وی را كه قصد فرار داشت دستگیر و در تحقیقات به جرم خود مبنی بر سرقت موتور سیکلت اقرار کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون از شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب از طریق فوریت های پلیس110اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن
برچسب ها: سرقت ، نافرجام ، کازرون ، سارق ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار