چرا «خنده‌های آتوسا» در اکران اول عید نوروز قرار نگرفت؟!

تهیه‌کننده «خنده‌های آتوسا» از جزئیات اکران این فیلم خبر داد.

امیر پورکیان تهیه‌کننده سینما در خصوص اکران «خنده‌های آتوسا» در نوبت دوم عید به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: شورای صنفی نمایش قبل از عید پروانه نمایش این فیلم را صادر کرد و قرار شد بعد از فیلم «پایان خدمت» به سرگروهی اریکه ایرانیان اکران شود اما از آنجایی که اکران این فیلم تا عید طول کشید، فیلم ما طبق قرارداد بسته شده جزو اکران نوروزی قرار گرفت.

وی افزود: البته ما با سیاست کاری و برنامه‌ریزی که پیش گرفتیم، اکران اول عید را رد کردیم و برعکس برخی نظرات دوستان و همکاران مبنی بر اینکه چرا این حرکت را انجام دادم، از این تصمیم پشیمان نیستم و فکر می‌کنم کار درستی انجام دادم.

وی ادامه داد: با همه این تفاسیر و طبق پروانه نمایش صادره قبل از عید و قراردادی که با اریکه ایرانیان بستیم، «خنده‌های آتوسا» را بعد از «خشم و هیاهو» اکران خواهیم کرد.

وی در مورد استقبال مخاطبان از این فیلم عنوان کرد: موضوع «خنده‌های آتوسا» به نحوی است که هم اکنون مردم شدیدا با آن سر و کار دارند و به نحوی نقد مسائل اجتماعی است. از طرفی مخاطبان با سبکی جدید در فیلمسازی و بازیگرانی مطرح در این فیلم روبرو هستند که به نظرم از فیلم استقبال می‌کنند و امیدوارم مورد پسند آن‌ها قرار بگیرد.

این تهیه‌کننده ادامه داد: تبلیغات ویژه و سنگین و نشست خبری با حضور بازیگران اصلی این فیلم را در نظر گرفتیم که بزودی اعمال می‌شود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار