احتمال آزادی پیش از موعد رئیس اسبق رژیم صهیونیستی

دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی به زودی درخصوص آزادی موشه کاتساو از زندان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

احتمال آزادی پیش از موعد رئیس اسبق رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، موشه کاتساو – رئیس سابق رژیم صهیونیستی –  که به جرم آزار جنسی یکی از کارکنان زن دفتر خود در دوران تصدی این سمت در حبس به سر می‌برد، هفته پیش درخواست آزادی پیش از موعد خود را تسلیم مقامات قضایی این رژیم کرد.

کمیته بررسی درخواست کاتساو قرار است طی هفته جاری درمورد آزادی مشروط وی تصمیم‌گیری کند. با توجه به اینکه کاتساو تقریبا دو سوم از دوران محکومیت 7 ساله خود را گذرانده است، دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی احتمالا با درخواست آزادی پیش از موعد او موافقت خواهد کرد. 

رفتار کاتساو در زندان، پیش‌بینی احتمال وقوع مجدد جرم، میزان تنبه وی از جرم مرتکب شده و حمایت افکار عمومی از جمله مواردی است که حین تصمیم‌گیری درخصوص آزادی مشروط وی مورد توجه دادگاه قرار خواهد گرفت.

وکلای کاتساو با اشاره به رفتار خوب وی در زندان و وضع سلامت او و با این ادعا که رئیس سابق با توجه به کهولت سن دیگر تهدیدی برای جامعه به شمار نمی‌رود، از دادگاه خواسته‌اند که با درخواست وی موافقت کند.

گفته می‌شود آیلیت شاکید – وزیر دادگستری –  و رووین ریولین – رئیس فعلی رژیم صهیونیستی –  نیز رایزنی‌های متعددی را با دستگاه قضایی این رژیم برای آزادی کاتساو از زندان انجام داده‌اند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار