یزد؛

اخبار خوش انتخابات هفتم اسفند ماه در يزد

در نشست خبرى روز شنبه 21 فروردین‌ماه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان یزد از اخبار خوش انتخابات اسفند ماه گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد على طالبى خلق حماسه مردم استان یزد در انتخابات ٧اسفند را ستود و تصریح کرد: ٧٤/٢درصد از واجدین شرایط استان برای شرکت در انتخابات مرحله اول به‌پای صندوق‌های رأی آمدند و افتخاری کم‌نظیر را برای یزد رقم زدند كه در طول 10 دوره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و 5 دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تنها یک دوره نرخ مشارکت از عدد 74 درصد بالاتر بوده است.

وى در ادامه با بيان كسب رتبه پنجم كشور در زمينه مشاركت مردم گفت:در بحث سامانه جامع انتخابات استان یزد و همکاران ما در امر برگزاری انتخابات رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دادند.

طالبى در ادامه به باطل نشدن هيچيک از حوزه هاى انتخابات استان سخن گفت وافزود : ستاد انتخابات استان قبل از برگزاری انتخابات با استفاده از دوره‌های آموزشی، تمام موازین قانون را به برگزارکنندگان انتخابات آموزش داده بود و این مهم باعث شد تا انتخابات درنهایت صحت و سلامت برگزار شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.