شهرکرد؛

تمدید مهلت شرکت در جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری تا 31 فروردین

مهلت ارسال اثر به دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری، تا 31 فروردین ماه جاری تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری تا 31 فروردینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از تمدید مهلت ارسال طرح ها، ایده ها و متون نمایشی برای شرکت در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی، تا 31 فروردین ماه جاری خبر داد.

جواد کارگران گفت: بر اساس فراخوان اولیه این جشنواره، مهلت ارسال آثار تا 20 فروردین ماه جاری اعلام شده بود که با توجه به تعطیلات نوروزی و درخواست هنرمندان، و بنا به تصمیم دبیرخانه، این فرصت به مدت 10 روز تمدید شد.
 
وی افزود: این جشننواره با هدف ارتقای سطح کیفی، تأثیرگذاری و ارتباط موثر با مخاطبان، بسترسازی جهت خلق آثار فاخر و شرکت در جشنواره بین المللی تئاتر فجر، و کشف استعدادهای برتر برگزار می شود.
 
کارگران یادآور شد: محورهای این جشنواره شامل سبک زندگی، پیشگیری از اعتیاد و موضوعات آزاد اجتماعی است.

وی گفت: متونی که بر اساس متون فاخر ادبی تهیه، و برای نخستین بار به صورت نمایشنامه نوشته شده باشد، در جشنواره پذیرفته می شود.

گفتنی است: بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری، شهریور ماه امسال در شهرکرد برگزار می شود.

علاقمندان، برای کسب اطلاع بیشتر به نشانی اینترنتی chb.farhang.gov.ir مراجعه و آثار خود برای شرکت در این جشنواره را به نشانی شهرکرد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبیرخانه جشنواره، ارسال کنند.

در حال حاضر، 200 هنرمند و عضو اصلی در قالب 12 گروه هنری، در کنار 350 هنرمند و عضو فرعی، در زمینه تئاتر چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار