زنجان؛

همکاری مردم و پلیس لازمه تامین امنیت پایدار

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان گفت : ثبات و پايداري امنيت، تنها از رهگذر نهادينه‌كردن آن در جامعه و احساس مشاركت و مسئوليت عمومي در قبال امنيت اجتماعي حاصل مي‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ کردلو با اشاره به نام گذاري سال جديد از سوي مقام معظم رهبري و تاكيد بر اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل گفت : با کمک اصحاب رسانه که يک پتانسيل است مي توان گام هاي موثري براي مبارزه با قاچاق برداشت .

وي همچنين نقش رسانه را در افزايش مشارکت مردم بسيار موثر خواند و ادامه داد: در بحث قاچاق و اطلاع رساني از طريق رسانه ها در خصوص آسيب ها و هشدار در خصوص اين مشکل مي توان در راستاي تبليغ کالاي ملي و حمايت از توليدات داخلي گام برداشت.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان افزود: استفاده از نيروهاي مردمي از محوري ترين ابزارهايي است که نقش بسيار مهم در امنيت پايدار دارد و اين زماني محقق مي شود كه اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه نيروي انتظامي افزايش يابد.

وي همكاري مردم و پليس را لازمه تامين امنيت پايدار برشمرد و خاطر نشان كرد : ثبات و پايداري امنيت، تنها از رهگذر نهادينه‌كردن آن در جامعه و احساس مشاركت و مسئوليت عمومي در قبال امنيت اجتماعي حاصل مي‌شود.

كردلو تصريح كرد : مشاركت مردم با پليس داراي كاركردهاي فراواني است كه ازجمله مي‌توان به افزايش نظم و انسجام اجتماعي، افزايش تعهد و اعتماد اجتماعي، قبول مسئوليت، افزايش امنيت، افزايش مقبوليت اجتماعي پليس و برقراري روابط عاطفي ميان پليس و مردم اشاره كرد.

اين مقام انتظامي با تقدير از تلاش ها پليس در برقرار نظم و امنيت و جلب اعتماد مردم گفت : تلاش ها بايد در حوزه تحقق شعار سال افزايش يابد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: امنیت ، جامعه ، مشارکت ، مردم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.