در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تشکیل سه پرونده در محاکم قضایی ترکیه برای بازپس گیری اموال زنجانی

وکیل شرکت ملی نفت ایران گفت:به منظور بازپس‌گیری اموال زنجانی ،شرکت نفت سه پرونده در محاکم قضایی ترکیه تشکیل داده است.

تشکیل سه پرونده در محاکم قضایی ترکیه برای بازپس گیری اموال زنجانیغلامرضا مهدوی وکیل شرکت ملی نفت ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با پیگیری اموال بابک زنجانی در کشور ترکیه و شکایت از (قدرت تنجل )امین اموال زنجانی در این کشور اظهار داشت:شکایت از(قدرت تنجل) امین اموال زنجانی در ترکیه مربوط به گذشته است.

وی افزود:شرکت ملی نفت ایران از طریق دادستانی متوجه شده است که قدرت تنجل شریک و امین اموال زنجانی در شرکت (اونرایر) ترکیه اقدام به واگذاری سهام این شرکت به شخصی به نام (بابانا) کرده است.

وکیل شرکت شرکت ملی نفت ایران گفت:شرکت نفت به عنوان طلبکار در پرونده با تلاش دادستانی و کمک وزارت امور خارجه اقدام به طرح دعوا در محاکم ترکیه کرد که این پرونده تکمیل  و طبق قوانین محاکم قضایی ترکیه در حال رسیدگی است.

مهدوی بیان کرد :در واقع شرکت نفت در رابطه با بازپس گیری اموال بیت المال درمحاکم قضایی ترکیه دارای سه پرونده است که یکی مربوط به بحث افزایش سهام و سرمایه شرکت اونرایر و دیگری در رابطه با ابطال معامله قدرت تنجل با شخص بابانا است.

وی تاکید کرد:هیچ مالی در هفته های گذشته از سوی بابک زنجانی به شرکت نفت معرفی نشده است و تمام اموال واگذار شده به این شرکت مربوط به زمان اوایل بازداشت زنجانی است.

وکیل شرکت ملی نفت ایران با بیان این‌که بعد از گذشت سه سال زنجانی و وکلای وی هنوز در رابطه با بازگردانی اموال با جدیت برخورد نکرده اند، گفت:در حال حاضر دستگاه قضایی در این رابطه ساکت نخواهد نشست زیرا این اموال متعلق به بیت المال و کل کشور است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار