برنامه های دانشگاه پیام نور در زمینه اقتصاد مقاومتی اعلام شد

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور با همکاری سایر ارگان ها اقتصاد مقاومتی را به طور جدی جاری می سازد تا جایگاه علمی کشور در دنیا بالاتر برود.

علی اصغر رستمی ابوسعیدی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به شعار « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: اکنون زمان اقدام و عمل است و دانشگاه پیام نور آمادگی دارد همگام و همراه با سایر دستگاه ها در سراسر کشور در جهت عملیاتی کردن شعار سال اقدام کند.

وی بیان کرد: دانشگاه پیام نور برای حفظ و تثبیت جایگاه کشورمان و گسترش روابط علمی با دیگر دانشگاه های دنیا نقش موثری را در این زمینه ایفا می کند. 

رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه در سال گذشته روابط خوبی با دانشگاههای گرجستان، بنگلادش و عراق داشتیم، افزود: این دانشگاه امکاناتی نظیر تدوین محتوای الکترونیکی دروس در رشته های مختلف، برگزاری دوره های مشترک، فراهم کردن تسهیلات لازم برای شرکت استادان، دانشجویان و محققان در کنفرانس های بین المللی، تبادل استادان به منظور گذراندن دوره ها برای واحدهای برون مرزی فراهم می کند.

وی ابراز داشت: راه اندازی مرکز آموزش زبان های خارجی، افزایش فعالیت مرکز مطالعات مدیریت و حقوق دانشگاه پیام نور، گسترش کرسی های آزاداندیشی و تقویت فعالیت های فرهنگی از دیگر برنامه های این دانشگاه در سال 95 است.

رستمی ابوسعیدی ادامه داد: دانشگاه پیام نور دانشگاهی ممتاز در زمینه فعالیت های فرهنگی است که  در سال جدید ضمن حفظ سیاست های قبلی در زمینه تقریب مذاهب، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تجلیل از مفاخر ملی در استانها  را جز کارهای اصلی خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: در حوزه پژوهش و فناوری با توجه به ظرفیت تعداد اعضای علمی دانشگاه باید در زمینه جذب طرح های پژوهشی برون سازمان اقدامات لازم را انجام دهیم و تمام تلاش خود را جهت ادامه فعالیت های کارآفرینی در دانشگاه و فعالیت بیشتر مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه به کار بگیریم.

رستمی ابوسعیدی در پایان گفت : امسال با توجه به رشد روزافزون فناوری اطلاعات و گسترش ارتباطات بین المللی، سالی است که باید زیرساخت های فناوری اطلاعات در دانشگاه گسترش یابد و دانشگاه پیام نور باید سرآمد همه دانشگاه های کشور شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار