کرمانشاه؛

طرح های نیمه تمام استان نیازمند 20 هزار میلیارد تومان اعتبار

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان به 20 هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز داریم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛طهمورث الیاسی در نشست فعالان اقتصادی و مدیران اجرایی استان کرمانشاه با رویکرد اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، گفت: استان کرمانشاه قابلیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف دارد، با این وجود در برخی شاخص‌ها وضعیت مناسبی نداریم و در شاخص بیکاری در صدر استانهای بیکار کشور قرار داریم.

الیاسی با اشاره به وجود 1800 پروژه نیمه تمام در استان، گفت: برای اتمام این پروژه 20 هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری طرح‌های تملک دارایی های سرمایه‌ای استان به بخش خصوصی اقداماتی را آغاز کرده‌ایم، گفت: بر اساس اطلاعات احصاء شده از 13 دستگاه اجرایی استان 62 پروژه جدید با اعتبار 2200 میلیارد تومان و 50 پروژه نیمه تمام با 38 میلیارد تومان برای واگذاری آماده شده است.

وی بیمارستان 1500 تختخوابی کرمانشاه، مرکز جامع سرطان، دانشکده فنی حرفه‌ای اسلام آبادغرب و بزرگراه اسلام آبادغرب به قصرشیرین را از پروژه‌های قابل واگذاری عنوان کرد.

الیاسی درادامه حل مشکلات واحدهای راکد و نیمه فعال را از دیگر اقدامات استان برشمرد و گفت: 468 طرح کشاورزی و 382 طرح صنعتی راکد و نیمه فعال در استان شناسایی شده است.

انتهاي پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.