دیدار مقام معظم رهبری با دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان

امسال همزمان با دیدار سالیانه مقام معظم رهبری، مراسم دانش آموختگی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اجرا می شود.

حجت الاسلام والمسلمين دادگر مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در  دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص تقارن دیدار سالیانه مقام معظم رهبری با معلمان در هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: یکی از درخواست های مکرر و مشتاقانه دانشجو معلمان از دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و نیز مدیران دانشگاه فرهنگیان دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی است. 

وی در ادامه  بیان کرد: با توجه به انتظارات اقشار مختلف مردم و محدودیت های موجود، سعی شده از ظرفیت دیدارهای دانشگاهیان با رهبر معظم انقلاب بخشی از این انتظارات دانشجو معلمان حتی بصورت محدود پاسخ داده شود؛ در واقع با استفاده از ظرفیت مناسب هفته بزرگداشت معلم برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در راستای تقویت شایستگی های معلمی استفاده می شود. 

دادگر درخصوص تعداد دانش آموختگان دانشگاه و شرکت کنندگان در این مراسم عنوان کرد: امسال با توجه به همکاری صورت گرفته قریب به 1700 نفر از دانشجومعلمان  ورودی 91 کارشناسی پیوسته پردیس ها و مراکز تابعه دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور در این مراسم حضور دارند. 

وی با بیان اینکه این تعداد شرکت کننده از میان قریب به 12 هزار دانش آموخته انتخاب شده اند،‌اظهار کرد: با توجه به محدودیت و تقاضای بسیار برای دیدار،‌ اولویت با نخبگان است و وظیفه تشخیص آن بر عهده شورای فرهنگی و اجتماعی است. 

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري عنوان کرد: بزودی دستورالعمل اجرایی و سهمیه های اختصاص یافته به پردیس های استانی و مراکز تابعه توسط سرپرست  دانشگاه فرهنگیان به مدیران استانی دانشگاه و شورای فرهنگی استان ها ابلاغ می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
بچه های دارای مدرک فوق لیسانس با معدل بالای 17 را ول کردین چسبیدین به این بچه ها که استاد هم نداشتنو الکی وقت گذرانی کردن !
آخرین اخبار