یزد؛

45 درصد تختهای بيمارستانی استان در اختيار غير بومی ها

استاندار يزد ؛ با وجود ظرفيتها و خدمات پزشكی مناسب و پزشكان متخصص و متعهد در استان يزد 45 درصد از تختهای بيمارستانی يزد از سوی بيماران استانهای مجاور و حتی برخی كشورهای حوزه خليج فارس اشغال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار يزد در  جلسه كارگروه سلامت، ايمنی و امنيت غذايی استان  که شنبه 4 فروردین ماه با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و هيأت همراه، استاندار يزد، معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مديركل حوزه استاندار، اعضای كارگروه سلامت استان برگزار شد گفت: استان يزد در حوزه بهداشت و سلامت از نقاط و ظرفيتهای قوی برخوردار است و می تواند پايه پرقدرتی برای اجرای برنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی باشد.

سيدمحمد ميرمحمدي افزود:  يكی از اين نقاط قوت هماهنگی و همدلی بين مديران و مسئولان دستگاههای مختلف استان و محيط شفاف، سالم و آزاد برای خدمت صادقانه به مردم است.

وی افزود: ظرفيتهای بالای پزشكی و وجود پزشكان و پرستاران مؤمن، معتقد، متخصص و متعهد از ديگر ظرفيتهای استان يزد است و يزد می تواند با برند پزشكان حاذق و امكانات مطلوب از مراكز درمانی مؤثر و بسيار خوب در كشور باشد.

ميرمحمدی با اشاره به فعاليتهای مناسب انجام شده در حوزه بيماريهای واگيردار و غيرواگيردار در راستای پيشگيری تصريح كرد: اين آمادگی در همه مسئولان و مديران استان وجود دارد كه با تجربه بالای پزشكان يزدی در اين مسير گامهای مؤثرتری بردارند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار