اردبیل؛

احداث یک هزار و 416 کلاس درس توسط خیران اردبیلی

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در استان اردبیل بعد از انقلاب اسلامی ۳۵۰ مدرسه در قالب یک هزار و ۴۱۶ کلاس درس توسط خیران احداث شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ دولت لطفی در پنجمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز منطقه خورش رستم خلخال اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز با برداشتن مشکلات در مسیر فضای آموزشی فرهنگ غنی و انسان‌دوستی ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارند و این افراد با گذشت از مال خود، خنده بر لبان کودکان معصوم این مرز و بوم می‌نشانند.

وی گفت: با وجود مشکلات فراوانی که با تحریم غرب بر دولت وارد شده بود خیران مدرسه‌ساز و افراد نیکوکار پا به پای دولت مشکلات فضاهای آموزشی را برطرف کردند که در سال‌های اخیر بیش از 30 درصد مدارس ساخته شده توسط خیرین احداث شده است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: در استان اردبیل بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران 350 مدرسه در قالب یک هزار و 416 کلاس درس توسط خیران احداث و برای تجهیز به آموزش و پرورش استان تحویل داده شده تا برای آموزش دانش‌آموزان به‌کارگیری شود.

لطفی افزود: هم‌اکنون 29 مدرسه و یک باب نمازخانه خیری نیز با 145 کلاس درس در دست اجرا توسط خیران است که امیدواریم با تکمیل این مدارس بسیاری از مشکلات فضای آموزشی در استان حل شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار