اردبیل؛

تشکیل ۵۱۹ شرکت تعاونی در گرمی

فرماندار شهرستان گرمی گفت: 519 شرکت تعاونی در شهرستان گرمی تشکیل شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میرعلی رحیمی‌زاد در مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر با محوریت اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل در گرمی اظهار داشت: 3 میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از توسعه مشاغل خانگی در شهرستان گرمی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به جای خالی شرکت‌های دانش‌ بنیان در شهرستان گرمی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های علمی و کارشناسان این عرصه، فعالیت چشمگیری می‌توان در عرصه کارآفرینی و اشتغال انجام داد که باید این امر مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان گرمی از تشکیل 519 شرکت تعاونی در این شهرستان و 12 تشکل کارگری با اعضای تشکیل دهنده 6 هزار نفری و اشتغالزایی 620 نفر خبر داد و افزود: از این تعداد 128 تعاونی هم اکنون فعال هستند.

رحیمی‌زاد تعداد کارگران بیمه شده در این شهرستان را 11 هزار نفر برشمرد و بیان کرد: این تعداد افراد بیمه شده نسبت به کل 26 هزار نفری جمعیت شاغل شهرستان تنها 41 درصد است که انتظار می‌رود در زمینه افزایش تعداد بیمه‌شدگان در شهرستان اقدامات اساسی انجام شود.

رئیس شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان گرمی احیای واحدهای راکد و نیمه‌فعال شهرستان و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را از اولویت برنامه‌های کاری در شهرستان گرمی برشمرد و گفت: امسال در این زمینه گام‌های اساسی برداشته خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از اهداف تحقق اقتصاد مقاومتی مربوط به بخش تولید و صنعت و شهرک‌های صنعتی است، با اقدام و عمل و تعامل و همکاری بین بخش دولتی و خصوصی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار