ارومیه؛

80 درصد پيشرفت بهره گيري از تمام توان براي اتمام پروژه هاي راهسازي

با تمام توان مي كوشيم، پروژه هاي راهسازي بالاي 80 درصد پيشرفت اجرايي با اولويت بندي و رعايت كيفيت فني در سال 95 به بهره برداري برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ داريوش نصر در مراسم توديع و معارفه مديرساخت و توسعه راههاي راه و شهرسازي آذربايجان غربي و رئيس اداره تداركات و كارپردازي اظهار كرد: فعالسازي پروژه هاي راهسازي و راهداري و تبديل جاده هاي استان به كارگاه راهسازي از اصلي ترين اهداف و برنامه هاي كاري در سال 95 است.

وي با تاكيد بر اينكه ساخت و توسعه راهها و حفظ و نگهداري از سرمايه ها به عنوان دو تفكر مهم در بخش راه نمود پيدا كرده، گفت: از آنجايي كه هميشه حوزه راهداري بيشتر از بخش ساخت و توسعه راهها هزينه بر بوده بايد طرح و پروژه ها را با تقدم مديريت هزينه بر مديريت درآمد پيش برد.

مديركل راه و شهرسازي استان با اشاره به بهره گيري از سيستم فرآيندي در اجراي برنامه ها، تصريح كرد: تمركز در قدرت و تصميم گيري يك اشتباه رايج مديريتي است و تصميم گيري بايد در لايه هاي مشخص اتخاذ گردد.

نصر بر رعايت نظم اداري و مالي در سيستم سازماني تاكيد كرد و افزود: سازمان پويا در استفاده از تجربيات تمام كاركنان و اتكا نكردن به حضور فيزيكي افراد تعريف شده است.

اين مقام مسئول، ايجاد تعهدات جديد در حوزه راهسازي را منع كرد و يادآور شد: پروژه هاي راهسازي تكميل شده را رسانه اي خواهيم كرد و از دادن وعده و عيد به مردم پرهيز مي كنيم.

مراسم توديع و معارفه مدير ساخت و توسعه راههاي راه و شهرسازي استان با حضور مديران حراست و راهداري و كاركنان اين حوزه برگزار شد. در اين مراسم از زحمات و تلاشهاي سليمان قره باغي قدرداني شد و فرشاد موسوي به عنوان مدير ساخت و توسعه راههاي اداره كل راه و شهرسازي استان معارفه شد.

همچنين از زحمات و فعاليت هاي امير رزاقي تقدير و تشكر شد و معراج صفري به عنوان رئيس اداره تداركات و كارپردازي معرفي شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.