اهواز؛

کسب مجوز پذیرش بیماران بین المللی توسط مركز آموزشی درمانی شفا

معاون درمان دانشگاه از اخذ مجوز پذیرش بیماران بین المللی توسط بیمارستان شفا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر ایرج نظری در این خصوص گفت: بعد از اقدامات اولیه و ارزیابی های بعمل آمده توسط تیم بیمارستانی، کارشناسان گردشگری سلامت حوزه معاونت درمان و کارشناسان ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خوشبختانه مرکز آموزشی درمانی شفا موفق به اخذ گواهی نامه پذیرش بیماران بین المللی در زمینه جذب بیماران خارجی در استان گردید.

وی افزود: در 14 بیمارستان استان نیز مراحل خود ارزیابی توسط کارشناسان گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه بعمل آمد که بعد از طی مراحل ارزیابی نهایی منتظر اخذ گواهی نامه مربوطه خواهند شد.

نظری تصریح کرد: پیش بینی می شود در این ارزیابی ها، حداقل 10 بیمارستان تابعه دانشگاه اعم از خصوصی، دولتی و دانشگاهی توانایی اخذ گواهی نامه فوق را در مراحل اولیه داشته باشند.

مرکز آموزشی درمانی شفا در حال حاضر با داشتن 140 تخت بعنوان یک بیمارستان فوق تخصصي و تخصصي درجه یک در ردیف یکی از بزرگ ترین مراکز عمده در زمينه ارائه خدمات خون و هماتولوژي ميباشد بطوریکه این مرکز علاوه بر درمان بیماران مراجعه کننده بعنوان یک پایگاه تحقیقات آموزش پزشکی و یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان و دانشجویان رشته های پزشکی در سطح تخصصی و فوق تخصصی بوده و همه ساله تعداد زیادی از دانشجویان پزشکی و رشته های وابسته و دستیاران تخصصی تحت نظر اعضای هیات علمی و روسای بخش های مختلف این بیمارستان تحت آموزش های علوم بالینی قرار می گیرند .

پوشش درمانی این بیمارستان شامل بيماران تالاسمي، هموفيلي و سيكل سل نيز مي باشد.

بخش های اورژانس این بیمارستان به صورت شبانه روزی با حضور متخصصین خون و سرطان در ارائه خدمات درمانی به مراجعین فعال است و در واحد شيمي درماني نیز همه روزه درمان بيماران به صورت سرپايي انجام می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.