فردا آخرین مهلت دریافت کارت آزمون ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: متقاضیان شرکت در آزمون ارشد ناپیوسته 95 تا ساعت 24 فردا فرصت دارند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:از تعداد 761 هزار و 116 داوطلب شرکت در کنکور کارشناسی ارشد تاکنون 355 هزار و 775 داوطلب کارت ورود به جلسه را دریافت کردند.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که تاکنون موفق به دریافت کارت ورود به جلسه خود نشده‌اند تا ساعت 24 فردا چهارشنبه 15 اردیبهشت فرصت دارند برای دریافت کارت اقدام کنند.

توکلی با بیان این که متقاضیان هرکد رشته امتحانی باید به نشانی مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون مراجعه کنند، افزود : محل برگزاری آزمون با توجه به استان محل اقامت و همچنین جدول شماره یک درج شده در اطلاعیه توزیع کارت در پایگاه سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفته است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 95 و نخستین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور، روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح و عصر و در 66 شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار