درخشش بانوان کهگیلویه و بویراحمدی در رشته‌های فوتبال و فوتسال

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر بانوان هم استانی در رشته‌های فوتبال و فوتسال خواستار توجه بیش‌تر مسئولان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید پرویز موسوی صبح امروز در نشست با کمیته بانوان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در سال‌های اخیر بیشترین موفقیت‌ها را در رشته‌های فوتبال و فوتسال در رده بانوان داشته‌ایم.
 
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موفقیت‌ها به حدی بوده است که بازیکنان ما توانسته‌اند در رده‌های مختلف پیراهن تیم ملی را بر تن کنند و حتی در سطوح بین‌المللی موفقیت کسب کنند.
 
وی گفت: برای نمونه شبنم بهشت، حتی توانست در آسیا عنوان خانم گلی مسابقات فوتبال را از آن خود کند.
 
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مشکل اصلی این است که برای فوتبال و فوتسال بانوان در استان حتی یک متر فضای تخصصی نداریم که سد راه موفقیت‌های بیشتر بازیکنان هم استانی شده است.
 
موسوی بیان کرد: از مسئولان استانی انتظار می‌رود با توجه به همه موفقیت‌هایی که بانوان در سال‌های اخیر کسب کرده‌اند آن‌ها را در راه موفقیت‌های بیشتر و ارائه امکانات ورزشی مورد نیاز یاری کنند.
 
وی با قدردانی از کمیته بانوان هیأت فوتبال استان که تلاش چشمگیر برای این موفقیت‌ها داشته است، گفت: آن‌‌ها با دست خالی اقدام به کارهای بزرگ کرده‌اند.
 
موسوی تصریح کرد: اگر فضاهای ورزشی وجود داشته باشد بانوان می‌توانند بدون دغدغه تمرینات خود را انجام دهند و در صورت تمرین بیشتر و برگزاری مسابقات باشگاهی استان ما در سطح ملی و بین‌المللی در رده بانوان حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.