سنندج؛

فوتبالیست مریوانی بهترین گلزن تورنمنت آلمان شد

«یادگار رستمی» فوتبالیست مریوانی که باتیم فوتبال آکادمی کیا برای حضور در تورنمنت به آلمان رفته بود به عنوان بهترین گلزن این مسابقات معرفی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،تیم فوتبال آکادمی کیا، در روز 14 اردیبهشت ماه جهت شرکت در تورنمنت آلمان، تهران را به مقصد مونیخ ترک کرد.

در این رقابتها تیم آکادمی کیا با تیم‌های بایرن مونیخ، سالزبورگ و گروترفورت همگروه شد و تیم آکادمی آلمانی نیز که میزبان بود با تیم‌های اشتوتگارت، نورنبرگ و اونترهاخینگ در دیگر گروه این تورنمنت قرار گرفت.

تیم کیا در این مسابقات توانست سالزبورگ و گروترفورت را به ترتیب 3 بر صفر و 2 بر صفر شکست دهد و برابر بایرن مونیخ به تساوی بدون گل دست پیدا کند.

بازیکنان کیا در نیمه نهایی به مصاف آکادمی شبانه روزی آلمان(دی اف آی) رفتند که در ضربات پنالتی با نتیجه 2 بر یک میزبان این تورنمنت را شکست دهند و به فینال بازی‌ها راه یابند.

تیم آکادمی کیا در دیدار فینال با وجود نمایش برتر نسبت به بایرن مونیخ و زدن دو ضربه به تیرک دروازه این تیم در نهایت یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا به مقام نایب قهرمانی بسنده کند و بایرن در جایگاه نخست قرار گیرد.

در پایان این مسابقات یک روزه یادگار رستمی فوتبالیست مریوانی با 4 گل آقای گل مسابقات شد و میثم رضایی به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات معرفی شد.

گفتنی است، این فوتبالیست نونهال کردستانی در خرداد ماه سال گذشته در رقابت های فوتبال بین المللی اتریش نیز با ١٤ گل زده آقای گل و بهترین بازیکن جام معرفی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.