سنندج؛

پایان رقابت های کشتی آزاد خردسالان و نونهالان استان کردستان

رقابت های کشتی آزاد خردسالان و نونهالان استان کردستان با معرفی نفرات برتر در روز جمعه 17 اردیبهشت ماه در شهرستان مریوان پایان یافت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از سنندج،در این مسابقه ها 180 کشتی گیر خردسال و نونهال از شهرستان های سنندج، قروه، سقز، مریوان، بیجار، بانه، دیواندره، دهگلان و شهر سریش آباد به مدت یک روز در اوزان مختلف به رقابت پرداختند.  
در پایان در رده سنی خردسالان: علی عبدالملکی از قروه، آمانج کرمی از سنندج، ابوالفضل خداویسی، نیکوار اقبال از بانه، ابوالفضل ضیایی از سریش آباد، پویان جهانگیری و میلاد احمدی از سنندج، بشیر اصغری و آرمان مفاخری از دهگلان، دانا کرمی از سنندج و فرهاد راستین از مریوان عناوین اول را بدست آوردند.
همچنین آروین حسینی،شادمان خوشام و امیر نادرپور از مریوان، عمران حق مردای از سنندج، امیر حسین حیدری از سریش آباد، شایان حسامی و محمد جواد حسن پور از سنندج، محمدمبین عظیمی از سقز، محمد مهدی رستمی و توحید زرین از قروه در جایگاه نخست رده سنی نونهالان قرار گرفتند.
نفرات برتر به رقابت های کشتی آزاد قهرمانی خردسالان و نونهالان کشور که اواخر خرداد ماه در یکی از استان های داوطلب برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
گفتنی است، رقابت های کشتی فرنگی خردسالان و نونهالان استان کردستان جمعه آینده 24 اردیبهشت ماه در شهرستان سقز برگزار می شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: رقابت ، کشتی ، برتر ، مریوان ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.