نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی(26)؛

صرفه جویی روزانه 20 میلیون لیتر بنزین در کشور

مدیر طرح احداث جایگاه های سی ان جی گفت: هم اکنون روزانه 20میلیون مترمکعب سی ان جی در کشور مصرف می شود که این مهم مانع از ورود روزانه 20میلیون لیتر بنزین به کشور می شود.

امیر وکیل زاده  مدیر طرح احداث جایگاههای سی ان جی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: صنعت سی ان جی در یک دهه گذشته رشد قابل توجه و سریعی داشته است اما با وجود افزایش تعداد جایگاهها مصرف آن رشد چندانی نداشته است.
 
وی پایین بودن اختلاف قیمت بنزین و سی ان جی را یکی از دلایل مهم بی رغبتی به استفاده از سی ان جی عنوان کرد.
 
مدیر طرح احداث جایگاههای سی ان جی گفت: هم اکنون هر لیتر بنزین به یک هزار تومان عرضه می شود و این مهم فشار اقتصادی چندانی را به خانوار هایی که از خودرو خود برای کسب معاش استفاده می کنند وارد نمی کند.
 
وکیل زاده اظهار کرد: اختلاف قیمت بنزین و سی ان جی باید به گونه ای باشد که مصرف کننده به استفاده از سی ان جی رقبت پیدا کند.
 
 
وی تصریح کرد: سهم سی ان جی و ال پی جی در برنامه قبلی توسعه 25درصد بوده است که هم اکنون به این عدد دست یافته ایم. بنابراین می طلبد این سهم نیز در سبد سوخت کشور افزایش یابد.
 
مدیر طرح احداث جایگاه های سی ان جی به همسویی صنعت سی ان جی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: هم اکنون روزانه 20میلیون مترمکعب سی ان جی در کشور مصرف می شود که این مهم مانع از ورود روزانه 20میلیون لیتر بنزین به کشور می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سی ان جی ، نفت ، گاز ، تولید ، مصرف ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
این بنزین وارداتی بودیاتولیدداخل که صرفه جویی شده؟چی گیرجایگاه داراومد؟اخرش میخواهندبگویندچون هواپاک هست یعنی درمصرف
بنزین صرفه جویی شده!بی خودی ملت رادرباره صرفه جویی درمصرف حساس نکنید؟ایران پرمصرف ترین کشوردنیاهست یک دلیل ان وجودافرادبانفوذهست که نمیگذارن کالای خیلی کم
مصرف تولیدشودیعنی قاچاقچی هاکه کالای بنجل به ملت ایران به چندبرابرقیمت وپرمصرف وزودخراب شدنی میفروشند
آخرین اخبار