چراغپور:

تاج بهترین فرد برای ریاست است

کارشناس فوتبال در خصوص انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم تاج بهترین نفر برای ریاست فدراسیون فوتبال است.

تاج بهترین فرد برای ریاست است
جلال چراغپور در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افزود: به شخصه روش ، مدیریت و گفتمان تاج را می پسندم.با احترام به دو کاندید دیگر تاج بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال است.

وی ادامه داد: البته ممکن بود افرادی دیگر قوی تر از این سه کاندیدا باشند اما تاج نسبت به دو کاندید دیگر از لحاظ مدیریت حرفه ای تر است.دلایل زیادی برای انتخاب تاج با عنوان ریاست وجود دارد.اول اینکه تاج یک دهه یا بیشتر در فوتبال حضور داشته است و دوم فرد فعال فوتبالی است و سوم وی از نظر پاسخگویی به مسائل نسبت به کفاشیان برتری دارد.چهارم تاج از خانواده فوتبال است اما کفاشیان فرهنگ دو و میدانی داشت و در آخرین مصاحبه خود فوتبالی صحبت نکرد.

چراغپورعنوان کرد: تاج تسلط مدیریتی نسبت به هیئت های ورزشی و زیربناها دارد.وی از کنار مسائل به سادگی عبور نمی کند و جواب فنی و دیپلماسی به سوالات می دهد.در مجموع خصوصیات مدیریتی و اخلاقی تاج باعث شده که یک تفکر عمیق وجدی در فدراسیون فوتبال حکم فرما شود.

کارشناس فوتبال درباره دو کاندید دیگر گفت: با تمام احترامی که برای آنها قائل هستم اما مدیریت فدراسیون از اندازه مدیریت این دو کاندید بزرگتر بود. 

وی در مورد وضعیت کی روش با انتخاب تاج اظهار کرد: به نظرم حاشیه امنیت کی روش با حضور تاج بیشتر شد.سرمربی تیم ملی با یک فرد منزقی تر مواجه می شود.به هر حال این انتخاب را به فال نیک می گیریم.

کارشناس فوتبال در پایان درباره نایب رئیسی کفاشیان خاطر نشان کرد: حضور کفاشیان در این سمت باعث می شود که ما 8 سال قبل را که وی رئیس بود را از دست ندهیم.چراکه وی تجربیاتش را در اختیار تاج قرار می دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار