شبهای فوتبالی هفدهم اردیبهشت

رقبای فردا، میهمانان امشب

برنامه شبهای فوتبالی از ساعت ۲۱:۱۵ روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  برنامه شبهای فوتبالی امشب به مناظره ای بین نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون اختصاص یافت.

سوال پیامکی:
اولویت اصلی رئیس آینده فدراسیون فوتبال؟
۱) سرمایه گذاری در فوتبال پایه ای
۲) تطبیق ساختار فوتبال ایران با ساختار فوتبال روز دنیا
۳) استفاده افراد مجرب در فدراسیون فوتبال
۴) برنامه ریزی علمی و مدون به منظور حضور مقتدرانه در جام جهانی
۵) تلاش برای ثبات و آرامش در فوتبال

رقبای فردا، مهمانان امشب

بیژن ذوالفقارنسب و صادق درودگر به عنوان کارشناس در کنار نامزدهای انتخابات مهمان برنامه بودند.

مصطفی آجرلو، جلب رضایت کارلوس کی روش را ضروری و همچنین تبدیل تدریجی فوتبال دولتی به خصوصی را راه اصلی توسعه فوتبال دانست.

وی افزود: باید باشگاه های موفق اروپاایی را الگو قرار دهیم. ما باید از فربه شدن فدراسیون جلوگیری کنیم. فدراسیون نباید پای خود را جای اتحادیه بگذارد. در حال حاضر بسیاری از استعدادهای فوتبال ما مخفی مانده و دلیل آن نبود مسابقات در سطوح استانی و مانند آن است. من در شهرداری تهران ۴۰۰ جوان تحصیل کرده را به کار گرفتم تا برای پیوند ورزش با زندگی مردم تلاش کنند.
 
مهدی تاج: همه مولفه ها در اختیار ما نیست و نمی توان قول قطعی برای مسائل داد. خصوصی سازی برای ما یک تکلیف است. هم از سوی AFC و هم سایر سازمان های بالادستی.
در ابتدا باید ورزشگاه ها را به تیم ها واگذار کنیم و با تعلق گرفتن بلیط فروشی به باشگاه ها، درآمد زایی آنها آغاز می شود. همچنین حق پخش تلویزیونی دیگر حق مسلم باشگاه های فوتبال است. ما اگر به کمیته اخلاق بهای لازم را بدهیم، جلوی انواع فساد حتی در راس فدراسیون گرفته می شود.
 
عزیزالله محمدی: ما اولین سازمان لیگ آسیا بودیم که از فدراسیون مستقل شدیم. البته باید باشگاه ها را هم خصوصی کنیم. نظام جامع باشگاه داری و قوانین حمایتی مربوطه به تصویب مجلس برسد. سرمایه گذار خصوصی وقتی سودی از فوتبال کسب نکند، چرا باید به سمت فوتبال بیاید؟ ما باید راه های درآمدزایی باشگاه ها را باز کنیم. باید در فدراسیون و تیم های مختلف، از نیروهای جوان و باتجربه در کنار هم استفاده کنیم.
 
در ادامه رزومه روسای فدراسیون ۵ کشور معتبر دنیا به نمایش درآمد.
 
صادق درودگر از نامزدهای انتهابات درخواست کرد که با صداقت کامل رو به جلو حرکت کنند و از مجمع فدراسیون فقط برای روز انتخابات استفاده نکنند.

وی افزود: نهادهای مدنی باید مورد استفاده قرار گیرند و با جدیت به مطالبات آنها رسیدگی شود. از بدهکاران به سیستم های بانکی نباید استفاده کرد بلکه از افراد عاقل و در عین حال عاشق فوتبال باید بهره جست. در اساسنامه مشکلاتی وجود دارد از جمله اینکه تجارب بازیکنان، مربیان و داوران باید با مدیریت معادل سازی شود وگرنه فوتبالی ها و خاک خورده ها هر روز فاصله بیشتری با مدیریت می گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار