در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مرسولات پستی با کمک بخش خصوصی بارگیری می شود

معاون مدیرعامل شرکت پست گفت: شرکت پست با همکاری بخش خصوصی در سال 94 علاوه بر بارهای معمولی بیش از 1200 کامیون فوق العاده به نقاط مختلف کشور ارسال کرده است.

اسماعیل بوداغی معاون مدیر عامل شرکت پست در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با نحوه بارگیری خودروهای پستی، اظهار داشت: با توجه به این که صنعت پست در همه نقاط دنیا از حالت سنتی خود خارج شده و به سمت مدرن تر شدن کالا و خدمات رفته است، ایران نیز این روند را طی می کند.

وی افزود: شرکت پست در سال 94 در راستای مدرن کردن فعالیت های خود در بخش کالا و خدمات با افزایش چشمگیری روبرو بوده است به طوری که در 2 ماه پایانی سال(بهمن و اسفند) علاوه بر استفاده از تمام ظرفیت های بالفعل شرکت پست با همکاری بخش خصوصی اقدامات مناسبی را انجام داده است.

معاون مدیر عامل شرکت پست گفت: شرکت پست در سال 94 علاوه بر بارهای معمولی بیش از 1200 کامیون فوق العاده به نقاط مختلف کشور ارسال کرده است و بر این اساس پیش بینی می کنیم که این روند افزایشی برای سال جاری و سال های آتی نیز استمرار داشته باشد.

بوداغی در ادامه تصریح کرد: خودروهای ویژه حمل بار و مرسولات پستی در سطح کشور به تناسب مسئولیتی که در حمل کالا بر عهده دارند تقسیم شده و ارسال مرسولات پستی کل کشور به وسیله یک ناوگان مشترک انجام می شود و تمام استان ها در امر مبادله دخیل هستند.

وی افزود: شرکت پست معمولاً کار بارگیری و وصول و ایصال مرسوله های پستی را علاوه بر استفاده از خطوط هوایی و ریلی به طور متوسط در اکثر استان ها در شبانه روز 2 بار انجام می دهد. 

معاون مدیرعامل شرکت پست در پایان گفت: برای آن که ارسال مرسوله های پستی با مشکلی مواجه نشود و برای تسریع در انتقال آنها شرکت پست با استفاده از ناوگان ویژه خود و نیز با بکارگیری کامیون های بخش خصوصی اقداماتی را انجام می دهد تا مرسولات با حداکثر سرعت جا به جا شوند.

بوداغی در پایان تصریح کرد: در ناوگان حمل و نقل شرکت پست حدود 150 کامیون، 300 کامیونت و بیش از 800 وانت با همکاری بخش خصوصی مثل باربری ها، ترمینال ها و شرکت های هواپیمایی به طور شبانه روزی در امر مبادله و جا به جایی مرسولات پستی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار