عملیات اجرایی فاز یک پروژه بهسازی معابر شهر یاسوج آغاز شد

شهردار یاسوج گفت: با تأمین اعتبار مورد نیاز و اولویت‌بندی مناطق عملیات اجرایی فاز یک پروژه بهسازی معابر سطح این شهر آغاز شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد‌علی جاوید صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال که اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده است، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج برخی پروژه‌ها که اعتبار آنها ناچیز و کم بود را به سمت درآمد‌زایی بردند و در این زمینه موفق عمل کردند.
 
شهردار یاسوج گفت: امسال با هدف کاهش هزینه‌ها و اجرایی شدن عملیات پروژه‌ها شهرداری نشستی با سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یاسوج برگزار کردیم.
 
وی افزود: اجرای برخی از این پروژه‌ها در اختیار سازمان عمران شهرداری یاسوج قرار گرفت و یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها که امسال کلید خورد پروژه بهسازی معابر سطح شهر یاسوج بود.
 
این مسئول تصریح کرد: بلوار قرنی، شهرک جهاد، شهرک امام علی، و محدوده شرف‌آباد مناطقی هستند که تحت پوشش بهسازی و آسفالت شهرداری یاسوج قرار می‌گیرند.
 
شهردار یاسوج با بیان این‌که بهسازی و آسفالت خیابان‌های خاکی اولویت مهم شهرداری یاسوج است، گفت: با اقدامات انجام گرفته در کمترین زمان این پروژه به پایان می‌رسد.
 
وی افزود: دستگاه‌های برای آسفالت خیابان‌های شهر خریداری شده و خوشبختانه در این زمینه مشکل و کمبودی نداریم.
 
جاوید خاطرنشان کرد: شهرداری یاسوج در سال 93 به دستگاه‌های حفار اعلام کرد که به مدت ده سال مجوز حفاری به آنها داده نمی‌شود و هم‌اکنون واحد حفاری شهرداری به طور مرتب از خیابان‌ها شهر بازدید و در صورت مشاهده با حفاری‌های غیرقانونی برخورد می‌کند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.