برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان در کهگیلویه و بویراحمد

معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با حضور 500 فرهنگی برگزیده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید بهاءالدین ملک‌حسینی با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز مسابقات استانی قرآن، نماز و عترت ویژه دانش‌آموزان در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی شهر یاسوج در فروردین‌ماه به بهترین وجه و با کیفیت برگزار شد.
 
وی افزود: در سال گذشته استان ما در مرحله کشوری بهترین مقام‌ها و رتبه‌ها را در بین استان‌های مطرح کشور کسب کرد.
 
معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان ما نشان داد که در برنامه‌های قرآنی در حال حاضر از بهترین استان‌های کشور به شمار می‌رود و با کمی سخت‌کوشی بیشتر در بین جامعه دانش‌آموزی و فرهنگیان به مقام‌ها و رتبه‌های ارزنده‌تری دست خواهیم یافت.
 
ملک‌حسینی گفت: برای نمونه کسب بهترین مقام در نهج‌البلاغه توسط دانش‌آموز هم استانی مقامی ارزشمند برای کهگیلویه و بویراحمد بود که در همه سال‌های گذشته چنین دستاورد بزرگی نداشتیم اما به لطف همت دانش‌آموزان و همچنین برنامه‌های خوب تدوین شده توسط مربیان و البته رویکرد قرآنی مسؤولان آموزش و پرورش استان چنین دستاوردهای بزرگی محقق شد.
 
معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری مسابقات استانی قرآن و عترت و نماز ویژه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این مسابقات برای نخستین بار در استان برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی آن برگزار شده و اکنون نوبت برگزاری مسابقات استانی است از شهر یاسوج و اداره‌کل آموزش و پرورش استان به عنوان میزبان این مسابقات یاد کرد.
 
ملک‌حسینی با بیان تعداد افراد شرکت کننده در مرحله استانی و همچنین زمان برگزاری آن گفت: تعداد 500 فرهنگی از سراسر استان در این مسابقات شرکت خواهند کرد که تاریخ آن 22 و 23 اردیبهشت امسال است.
 
وی با بیان این که داورانی از استان و همچنین داورانی خارج از استان این مسابقات را داوری خواهند کرد، افزود: تعدادی از اساتید بازنشسته دانشگاهی در استان داوری این مسابقات را بر عهده خواهند داشت.
 
این مسؤول از تفاوت میان مسابقات دانش‌آموزی و فرهنگیان سخن به میان آورد و گفت: برای مثال در مسابقات احکام فرهنگیان باید طرح درس نیز در ابتدا ارائه شود.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.