اردبیل؛

جابجایی بیش از 2 میلیون مسافر از پایانه های استان اردبیل

مدیرکل پایانه های استان اردبیل از جابجایی بیش از 2 میلیون مسافر در سال گذشته از پایانه های مسافربری استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی رحمتی گفت: سال گذشته از پایانه‌های استان اردبیل 2 میلیون 300 نفر مسافر جابجا شده است که نسبت به سال 93 کاهش 2.2 درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه در استان اردبیل 46 شرکت حمل نقل مسافر و 87 شرکت حمل و نقل کالا وجود دارد، گفت: در سال جاری 2 شرکت حمل و نقل مسافر و یک شرکت حمل و نقل کالا اضافه خواهد شد.

مدیرکل پایانه های استان اردبیل با اشاره به عمر ناوگان مسافری نیز گفت: میانگین عمر ناوگان مسافری در سال 95، 16 سال است که سال گذشته 15.72 درصد بود بطوری که عمر اتوبوس 11.49، مینی بوس 23.7 و سواری 10.4 می باشد.

رحمتی با بیان اینکه عمر ناوگان‌های باری 19.8 سال است افزود: 7هزار و 453 دستگاه ماشین حمل باری در استان اردبیل وجود دارد که سال گذشته 3.5 تن حمل کالا داشته و نسبت به سال 93 افزایش 6.7 درصدی در شاهد بوده ایم.

وی در خصوص افزایش تعرفه‌های ناوگان های حمل مسافر نیز گفت: در ایام تعطیلات عید شاهد 20 درصدی تعرفه‌ها بودیم که بعد از ایام عید به تعرفه قبل عید مسافر گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.