اردبیل؛

میزبانی سرعین در تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان

فرماندار شهرستان سرعین گفت: شهرستان سرعین میزبان یک مرحله از سی و یکمین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رادبیل؛ عاطف ناصری در جلسه هماهنگی تور دوچرخه‌سواری آذربایجان و میزبانی شهرستان سرعین از این رویداد ورزشی اظهار داشت: باید میزبان شایسته‌ای برای تور دوچرخه‌سواری آذر بایجان باشیم و در این زمینه تمهیدات لازم اتخاذ شود.

وی در مورد میزبانی و اهمیت این تور گفت: با توجه به اینکه این تور بین‌المللی بوده و شهرستان سرعین نیز توریستی محسوب می‌شود با ید تمام تلاشمان را بکنیم که یک میزبان شایسته برای این مسابقه بین‌المللی باشیم و جایگاه خود را به عنوان یک میزبان شایسته حفظ بکنیم.

فرماندار شهرستان سرعین تصریح کرد: هر چه زودتر موانع و مشکلات برای برگزای و میزبانی از این تور در شهرستان باید برطرف شود و انتظار می‌رود که دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در این زمینه همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

سی و یکمین دوره تور بین‌المللی آذربایجان در رشته دوچرخه‌سواری با حضور 17 تیم خارجی و 4 تیم داخلی از روز 28 اردیبهشت‌ماه در مسیر شهرهای تبریز، ارومیه و اردبیل برگزار می‌شود که در استان اردبیل شهرستان‌های نیر و سرعین یک مرحله از این تور بین‌المللی را میزبانی می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.