بازدید از بانک های اطلاعاتی علمی ،شاخص ارزیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی

مدیر اطلاع رسانی پزشکی و ارتباطات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت :میزان بازدید و استفاده استادان و دانشجویان از بانک های اطلاعاتی علمی، یکی از شاخص های مهم در ارزیابی وزارت بهداشت از دانشگاه های علوم پزشکی است.

 گیتا موللی مدیر اطلاع رسانی پزشکی و ارتباطات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: آشنایی هر چه بیشتر کاربران با نحوه استفاده از این منابع اطلاعاتی ، میزان استفاده آنان و در نهایت رتبه دانشگاه در ارزیابی وزارت بهداشت موثر است که در کارگاه های متعدد این مهم به علاقمندان آموزش داده می شود. 

 وی درباره چگونگی تهیه این بانک های اطلاعاتی، گفت :در جلسه معاونین پژوهشی دانشگاه‌های وزارت بهداشت که سال گذشته برگزار شد، تهیه بانک های اطلاعاتی از طریق کنسرسیوم این وزارتخانه ، بطور یکسان در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور قرار گرفت که دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نیز جزو مجموعه دریافت کنندگان این منابع ارزشمند اطلاعاتی است. 

موللی افزود: این منابع اطلاعاتی، گرانقیمت هستند و وزارت بهداشت با مشکلات بسیار و صرف هزینه زیاد، آنها را تهیه می کند و بصورت رایگان ، در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار می دهد. 

وی اذعان داشت: میزان بازدید و استفاده اعضای هیات علمی و دانشجویان از بانک های اطلاعاتی ، نه تنها به نفع هریک از آنان در انجام  امور پژوهشی و آموزشی است ، بلکه به نفع جمع دانشگاهیان است، چرا که در روند تصمیم گیری و تمدید آنها از سوی مسئولان ، موثر است. 

مدیر اطلاع رسانی پزشکی و ارتباطات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت :میزان بازدید و استفاده استادان و دانشجویان از بانک های اطلاعاتی علمی، یکی از شاخص های مهم  در ارزیابی وزارت بهداشت از دانشگاه های علوم پزشکی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار