ثبت نام بیش از 18 هزار نفر در سامانه وام ازدواج دانشگاه آزاد

مدیرکل صندوق رفاه و تحصیلات اعتباری دانشگاه آزاد از ثبت نام 18 هزار و 632 دانشجو برای دریافت وام ازدواج 10 میلیون تومانی این دانشگاه خبرداد.

فرید ذاکر مدیرکل صندوق رفاه و تحصیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طبق آماری که از سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی استخراج کرده‌ایم، 18 هزار و 632 نفربرای دریافت وام ازدواج 10 میلیونی ثبت نام کرده اند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ازدواج در صورتی که زوج و زوجه هر دو دانشجوی دانشگاه آزاد باشند، هرکدام به طور جداگانه می توانند از این تحصیلات استفاده کنند.

ذاکر ادامه داد: علاوه بر این مصوبه‌ی دیگری نیز برای صندوق رفاه و وام دانشجویی وجود دارد که بر اساس آن تمام دانشجویانی که در حین تحصیل ازدواج می کنند، می توانند تسهیلات دیگری به مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان را نیز دریافت کنند.

مدیرکل صندوق رفاه و تحصیلات اعتباری دانشگاه آزاد تصریح کرد: به طور کلی در صورتی که زوج و زوجه علاوه بر تسهیلات وام ازدواج، تسهیلات داخلی را هم دریافت کنند، مبلغی به میزان 23 میلیون تومان به آن ها تعلق گرفته است.

ذاکر با بیان این که تا کنون 13 هزار نفر موفق به دریافت وام ازدواج 10 میلیونی شده اند، اظهار کرد: دانشجویانی که تشکیل پرونده داده اند حداکثر ظرف مدت دو هفته وام مذکور را دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: دانشجویانی که هنوز موفق به دریافت وام ازدواج نشدند، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده همچون ضامن  دچار مشکلاتی بوده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
دانشجو ها عاشق میشن اما پول ندارن که ازدواج کنن جز افسردگی چی میمونه؟ اغاز زندگی با وام بدون شغل و امنیت شغلی بدون مسکن
آخرین اخبار