شهرکرد؛

سپاه عصاره تجارب یک ملت است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: سپاه از مردم جدا شدنی نیست، زیرا عصاره تجارب یک ملت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار رضا محمد سلیمانی، در آئین تجلیل از کارکنان نمونه سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، به تشریح کارکردهای سپاه در عرصه های مختلف پرداخت.

وی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کارنامه درخشان سپاه، اظهار داشت: این بیانات مدال افتخاری برای این امت و پاسداران انقلاب اسلامی است که هیچ گاه از ولایت جدا نبوده و نخواهند بود.

محمد سلیمانی تأکید کرد: سپاه در قواعد نظامی نمی گنجد، و از مردم جداشدنی نیست، زیرا سپاه عصاره تجارب یک ملت است.

وی با بیان اینکه سپاه از نظر عِده و عُده در بالاترین سطح توانمندی قرار دارد، گفت: ولی اصل قدرت سپاه در امکانات و تجهیزات نیست چرا که شاید خیلی از کشورها تجهیزات بیشتر و بهتری نسبت به ما داشته باشند، بلکه قدرت ما در معنویت و نیروی انسانی مومن و متعهد است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، در ادامه به رموز ماندگاری شجره طیبه سپاه و اخذ مُهر تأیید عملکرد از حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اشاره کرد و خودسازی و تهذیب نفس نیروهای این نهاد انقلابی، ولایتمداری در عمل و ایستادگی تا پای جان و ذوب شدن در ولایت، بصیرت، پاسداری غیر محافظه کارانه از انقلاب اسلامی، مصمم بودن در راه هدف، و جهادی بودن در عرصه های مختلف و حرکت مجاهدانه و مخلصانه برای رضای خدا در راستای اهداف الهی و آرمان های والای اسلامی را از اصول ماندگاری سپاه برشمرد.

محمد سلیمانی همچنین تأکید کرد: علت ماندگاری سپاه، عزتمند بودن و عزت آفرینی می باشد که ورود این نهاد انقلابی در هر عرصه ای، مایه فخر و مباهات کشور بوده است.

در این آیین، از 17 نفر از کارکنان نمونه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، بر اساس معیارهای نمره ارزشیابی، شایستگی های پاسداری، سوابق مناطق عملیاتی، و اقدامات برجسته و فوق العاده، با اهدای لوح تجلیل شد.

گفتنی است: یک نفر از پاسداران و یک نفر از نیروهای وظیفه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) نیز به عنوان پاسدار و سرباز نمونه در سطح کشور انتخاب شده اند.

انتهای پیام/ ش
برچسب ها: سپاه ، ملت ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.