مراسم اکران خصوصی فیلم امیر شهاب رضویان در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته مراسم اکران خصوصی آخرین ساخته سینمایی امیرشهاب رضویان در مقام کارگردانی در پردیس کوروش با حضور برخی از هنرمندان و عوامل فیلم برگزار شد.

اکران خصوصی «یک دزدی عاشقانه» با حضور بازیگر «شهرزاد»

در ابتدا و پس از حضور عوامل، تابلوی فیلم توسط آن‌ها و برخی از هنرمندان امضا شد و بعد هر یک در قاب عکاسان قرار گرفتند و پس از آن هدایایی نیز به عوامل فیلم و سینماگران حاضر داده شد.

این مراسم با وجود اینکه مانند دیگر اکران خصوصی‌ها آنچنان شلوغ نبود اما از حضور چهره‌های مطرحی چون مصطفی زمانی بهره می‌برد.

اکران خصوصی «یک دزدی عاشقانه» با حضور بازیگر «شهرزاد»

پس از اتمام مراسم امضا، اهدای هدایا و پذیرایی و عکس دسته جمعی عوامل و سینماگران، حاضران به دیدن فیلم دعوت شدند و ضمن تشکر رضویان از حضور آن‌ها، این اثر نمایش داده شد.

گفتنی است؛ در مراسم اکران خصوصی «یک دزدی عاشقانه» هنرمندانی چون مصطفی زمانی، فرهاد آئیش، همایون ارشادی، امیررضا دلاوری، لادن مستوفی، رضا فیاضی و ... حضور داشتند.

اکران خصوصی «یک دزدی عاشقانه» با حضور بازیگر «شهرزاد»
 
بازیگران: مهدی هاشمی، فرهاد آئیش، لادن مستوفی، لوون هفتوان، امیر حسین رستمی، فرزانه قاسمی، احد محمدکرمی،‌ رابعه مدنی، عبدالرضا پارسا، سهیل شمس، کوشیار کرمی،  فاطمه شاهسواری، مهدی حیدری، غلامحسین میرزایی، نورمحمد ذوالفقاری، ذبیح اسماعیلی، فرهاد نوروزی، اردشیر کاظمی، نکیسا نعمت نژاد، آزاده مهاجر، شفق شکری، ساناز مصباح، محمدرضا آبانگاه، علی بلوردی، علیرضا زارع پرست‌حق، ادمون اوراهی، پریسا صنعت کار، سپیده امینی، آلن هارطونی، شیما پورسهم‌الدین، طه فلاطوری، بهنام خرم نیک، غزل شریفی، شیما علی عسگری، تایماز رضوانی، امیر شکویی، آیتک جاویدی‌نژاد، علی‌اکبر کرمی، پانته‌آ وفا، فردین احمدی، علی رحمتی، همایون فربود، مهرداد سلیمانی، سپیده نوری، ماندانا معزی پور ، محمدحسین سوری، بابک تبریزی، مسعود علیمردانی
 
اکران خصوصی «یک دزدی عاشقانه» با حضور بازیگر «شهرزاد» 

خلاصه داستان: دو دزد پیر کهنه کار،  پس از بیست سال از زندان آزاد می شوند. به امید دریافت سهمشان از آخرین دزدی به سراغ زنی که همدستشان بوده می روند،  اما زن پولها را برای بازی در یک فیلم هزینه کرده و پیرمردها علی رغم میلشان دوباره مجبور به دزدی می‌شوند، در حالی که شرایط در سالهایی که ایشان در زندان بوده اند، تغییر کرده و ابزارهای الکترونیک مانع موفقیت ایشان می شود و از دزدی منصرف می شوند، زن آنها را برای ایفای نقش های کوچک به سر صحنه فیلمها می برد، اما در این کار هم موفق نمی شوند و درنهایت یک پروژه دزدی دیگر را با زن شروع می کنند که نتیجه اش باز هم دستگیری و زندان است.


برای دیدن عکس های بیشتر اینجا کلیک کنید



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار