حمایت از ورزشکاران ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی

مدیر‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد توجه و پرورش بیشتر قهرمانان و نخبگان ورزشی را عامل توسعه ورزش استان دانست و بر حمایت و پشتیبانی از آنها تأکید کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛جهانبخش ایزدپور صبح امروز در جمع ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی اظهار کرد: ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد دارای استعداد و ظرفیت بالایی هستند که استفاده و به کارگیری آنها نیازمند توجه و دقت بیشتر مسؤولان ورزشی و استانی است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان ما در گروه سوم (استان‌های توسعه نیافته) رتبه ششم را دارد، گفت: امیدواریم با همت و تلاش ورزشکاران و مسؤولان بتوانیم این رتبه را به یک تا سه برسانیم.
 
وی میزان سرانه ورزشی استان را یک متر و 9 سانتی متر مربع به ازای هر نفر عنوان کرد و افزود: استان ما در این زمینه رتبه نخست کشور را دارد.
 
این مسؤول با تأکید بر توجه به توسعه ورزش استان، گفت: یکی از اقدام‌های مهم جهت تحقق این هدف راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد جهت شناسایی، پرورش و استفاده از نخبگان ورزشی در استان است.
 
وی حضور ورزشکاران استان در تیم‌های ملی و لیگ‌های دسته یک، توجه و پرورش بیشتر قهرمانان و نخبگان ورزشی را عامل موثر دیگری در توسعه ورزش استان دانست و بر حمایت و پشتیبانی از آنها تأکید کرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تعداد ورزشکاران آسیایی و جهانی استان را بیش 150 نفر عنوان کرد و اسماعیل دژه، شبنم بهشت، طاهره آذرپیوند، سامان پاکباز و صادق خادمی از جمله ورزشکاران افتخارآفرین استان در سطوح ملی و بین‌المللی هستند.
 
ایزدپور تصریح کرد: سامان پاکباز ورزشکار رشته دو میدانی استان ما با قهرمانی در مسابقات جهانی برای نخستین بار توانست امتیاز شرکت در مسابقات پارالمپیک 2016 را کسب کند.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.