در جلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

بزرگ نمایی آسیب‌های اجتماعی کشور صحیح نیست

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: آسیب در همه دنیا وجود دارد و به همین دلیل بزرگ نمایی و سیاه نمایی آسیب‌های اجتماعی در ایران کار درستی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، الهه راستگو عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصتمین جلسه رسمی شورا با اشاره به دغدغه‌ و چالش‌هایی که در خصوص جوانان در کشور وجود دارد، اظهار داشت: برای اشتغال و ازدواج پایدار جوانان باید یک شرایط مناسبی فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر مشکلات جوانان در کشور بسیار زیاد است، افزود: دولت می‌تواند با کمک سازمان‌های مردم نهاد در راستای توجه بیشتر به نیازهای جوانان گام‌هایی بردارد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اشتغال و ازدواج جوانان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: امیدوارم روزی به جایی برسیم که به جای صحبت‌ از دغدغه و مشکلات جوانان شاهد شادی و تغییر وضعیت آنها باشیم.

راستگو با تأکید بر اینکه آسیب در همه دنیا وجود دارد، گفت: بزرگ نمایی و سیاه نمایی آسیب‌های اجتماعی در ایران درست نیست و ما باید راهکاری ایجاد کنیم که شاهد کاهش روز افزون آسیب‌های اجتماعی در کشور باشیم.

وی اضافه کرد: باید به دنبال شیوه‌های باشیم که بتوانیم شادی را در بین مردمانمان افزایش دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار