در جلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

بحران آسیب‌های اجتماعی هر روز جدی‌تر می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی معتادان در چارچوب برنامه‌های علمی حرکت کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا انصاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصتمین جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه سال سوم شورایی را پشت سر می‌گذاریم و شورا به سن جوانی رسیده است، اظهار داشت: ولی هنوز بحث دیون محاسبات شهر و استقلال مالی شورا مشخص نشده و ما نتوانستیم مشکلات را به سامان برسانیم.

وی با اشاره به بحث واگذاری شهروند افزود: در خصوص این موضوع به شهرداری تهران تذکر دادیم که سرمایه های شهرداری حفظ و آن را برای آیندگانمان باقی بگذاریم.

انصاری با اشاره به اقداماتی که در بیست سال گذشته برای درآمدهای پایدار ایجاد شده است اشاره کرد و گفت: روز به روز بحران‌ها جدی‌تر می‌شود به همین دلیل باید حداقل سرمایه‌های شهر به املاک متعلق به شهرداری را حفظ کنیم.

عضو شورای شهرداری شهر تهران با بیان اینکه باید دقت شود که اتفاقاتی در خصوص سرمایه‌های شهر روی ندهد، تأکید کرد: باید در بحث واگذاری آیین‌نامه مربوط به آن را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به برخی از اخبار مبنی بر اینکه شهرداری تهران یکی از مدرن‌ترین و بزرگترین مرکز ترک اعتیاد را در یکی از مناطق افتتاح کرده است یادآور شد: مراکز اردوگاهی مربوط به کشور های جهان‌ دومی، امروزه به کار ما نمی‌آید چرا که این مراکز خود آسیب‌زا هستند به همین دلیل رودباریان مراکز ترک اعتیاد توسط افراد معتمد در محلات افتتاح می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اتفاقاتی در منطقه هرندی تهران اشاره کرد  و گفت: امکان ساماندهی معتادان در محلات راحت‌تر است به همین دلیل برای حل مشکل آسیب‌های اجتماعی نباید فراتر از محله عمل شود. به همین دلیل خواستاریم که ساماندهی در چارچوب برنامه‌های علمی مورد توجه شهرداری تهران قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار