چمران در جلسه علنی شورای شهر خبر داد

انتقال میوه‌های قاچاق به اطراف میادین میوه و تره بار

رئیس شورای شهر تهران گفت: میوه های قاچاق امروز در حاشیه‌های میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد که نیروی انتظامی وظیفه جمع آوری آنها را دارد.

انتقال میوه‌های قاچاق به اطراف میادین میوه و تره بار
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در دویست و شصتمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به جمع آوری میوه‌های قاچاق از میادین رسمی میوه و تره بار، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم با جمع آوری میوه‌های قاچاق از میادین میوه و تره بار این میوه‌ها در حاشیه میادین به فروش می‌رسد که مسئولان میادین میوه و تره بار وظیفه‌ای در خصوص جمع آوری آنها ندارند و نیروی انتظامی باید وارد کار شود.

وی افزود: فروش میوه‌های قاچاق برای کشور ما افت است زیرا در شرایطی که ما قادر به فروش سیب ارومیه نیستیم سیب‌های فرانسه را در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسانیم.

رئیس شورای  شهر تهران گفت: دیروز خبری را شنیدم حاکی از اینکه در غرب تهران پاساژی وجود دارد که فقط اجناس خارجی را به فروش می‌رساند و اجناس ایرانی حق ورود به این پاساژ را ندارند که این مورد نیز باید توسط مسئولان به شدت برخورد شود و هر چه بیشتر برای تبلیغ کالای ایرانی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار