دنیا مالی در جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد؛

بی اطلاعی شورای شهر از مفاد برنامه دوم شهرداری

رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای شهر تهران گفت: نیاز است در برنامه دوم بازنگری صورت گیرد تا تقدم و تأخر پروژه‌ها مشخص شود.

لزوم بازنگری در برنامه دوم
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای شهر تهران در دویست و شصتمین جلسه شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود اظهار داشت: امروز بحث‌هایی مطرح می‌شود که به دلیل عدم اطلاع از برنامه دوم پنج ساله شهرداری نسبت به آن اعتراض می‌کنیم و زمانی که به برنامه مراجعه می‌کنیم می‌بینیم به مدیریت شهری اجازه انجام آنها داده شده است.

وی افزود: به نظر بنده برنامه دوم نیاز به بازنگری دارد و باید به نقطه‌ای برسیم که تمام رفتارها و فعالیت‌ها با مدیریت شهری منطبق باشد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای شهر تهران بیان داشت: در مواردی بحث تقدم و تاخر پروژه‌ها مطرح می‌شود که شاید با بازنگری در برنامه به این نتیجه برسیم که برخی پروژه‌ها ضرورت ندارند و برخی دیگر دارای اولویت هستند که باید انها را در دستور کار قرار دهیم.

دنیا مالی گفت: گاهی اوقات از بنده پرسیده می‌شود که برای ساخت تونل‌های شهر تهران برای چند سال آینده برنامه ریزی شده است اما سوال اینجاست که آیا با این سرعت پیشرفت تکنولوژی آیا ما برای شهر تهران برنامه‌ای داریم.

وی افزود: به نظر بنده باید در شاخص‌های برنامه دوم  پنج ساله شهرداری بازنگری صورت گیرد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به صحبت‌های دنیا مالی گفت: در ارتباط با برنامه دوم، کمیسیون برنامه و بودجه موظف شده است گزارشی تهیه و در جلسات آینده به شورای شهر ارائه دهد تا مورد بررسی قرار بگیرد و حتما به مسائلی که مطرح کردید رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار