آبادان؛

برگزاری جشنواره خیریه فروش غذا در خرمشهر

جشنواره خیریه فروش غذا در حمایت از بیماران خاص برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شهردار خرمشهر گفت: در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر جشنواره خیریه فروش غذا در حمایت از بیماران خاص در خرمشهر برگزار می شود.

محمدعلی دوایی فر افزود: این جشنواره یک روزه ساعت ۱۹ دوم خردادماه امسال هم زمان با نیمه شعبان در پارک حجاب خرمشهر فعالیت خود را آغاز می کند و در پایان به سه غذای برتر پس از ارزیابی هیئت داوران هدایایی اهدا می شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور همگان در این جشنواره خیریه آزاد است، گفت: آقایان و بانوان علاقمند می توانند غذاهای خود را در این جشنواره در معرض فروش قرار دهند و عواید حاصل از آن به بیماران نیازمند تعلق می گیرد.

شهردار خرمشهر با بیان اینکه هزینه بالای درمان بیماران مبتلایان به بیماری های خاص نه تنها شخص بیمار بلکه خانواده بیمار را به شدت تحت فشار مشکلات روحی روانی و مالی قرار می دهد، کمک و مشارکت در امر خیر تامین هزینه درمان این بیماران را هدف اصلی برپایی این جشنواره اعلام کرد.

دوایی فرگفت: انگیزه و هدف والای انسانی اشخاصی که بدون کوچکترین چشمداشت در راستای خدمت رسانی به هم نوع خود گام بر می دارند عامل ایجاد این جشنواره است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.