کرمانشاه ؛

کانون در تدارک فیلم سینمایی و سریال

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت:کانون باید در حوزه‌های مختلف تولید فیلم، تئاتر، اسباب‌بازی و... ورود پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حاجیان‌زاده  با بیان اینکه کانون اخیرا در حوزه ساخت فیلم سینمایی نیز در چند مورد اقدام کرده است، گفت: در حال حاضر فیلم سینمایی"پایان رویاها" به کارگردانی "محمدعلی طالبی" در حال گذراندن مراحل فیلمبرداری است که پس از اتمام مراحل فیلمبرداری و تدوین برای اکران آماده خواهد شد.

  وی با اشاره به پیگیری ساخت یک فیلم سینمایی به کارگردانی "کمال تبریزی" گفت: شروع فیلمبرداری این فیلم منوط به اخذ مجوز  آن خواهد بود.

حاجیان‌زاده  با اشاره به در برنامه داشتن ساخت چند کار تلویزیونی گفت: در حال حاضر  ساخت دو سریال با موضوع هویت ملی در دست اقدام است که این سریال‌ها با نگاهی که مقام معظم رهبری در خصوص مراعات پیوست فرهنگی در تولیدات مطرح کرده‌اند، ساخته خواهد شد.

  وی با بیان اینکه کار ساخت چندین فیلم کوتاه چند دقیقه‌ای را در برنامه داریم.افزود:یک سریال با موضوع انقلاب و نقش کودکان و نوجوانان در آن در قالب یک سریال 40 قسمتی 40 دقیقه‌ای در حال تدوین است.


انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار