برنامه هفته خوابگاه های دانشگاه صنعتی شریف

معاون مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: مسابقات متنوع و اردوی شمال از جمله برنامه های هفته خوابگاه ها در دانشگاه صنعتی شریف به شمار می آید.

محمد آرامی معاون مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: دانشگاه صنعتی شریف برنامه های جامعی برای هفته خوابگاه ها در نظر گرفته که آنها را در قالب جشنواره آورده است.

وی افزود:از آنجایی که بعضی از دانشجویان درهفته ی خوابگاه ها ممکن است، امتحان داشته باشند، برنامه خوابگاه ها را در یک بازه یک ماهه برگزار می کنیم که تعداد شرکت کنندگان و تنوع برنامه ها افزایش پیدا کند.

وی افزود: از جمله برنامه های دانشگاه می توان به مسابقات مختلفی از جمله طناب کشی، هفت سنگ، دارت، فوتبال دستی، پینت بال، سینما، دهکده آبی، اردو کوهنوردی، عکاسی، کاریکاتورو فیلم با موبایل اشاره کرد که استقبال خوبی از این مسابقات شده است.

آرامی در خصوص اردوی شمال دانشجویان این دانشگاه عنوان کرد: به مناسبت هفته خوابگاه ها اردوی شمال را برنامه ریزی کردیم که دختران هفته گذشته با این اردو رفتند و پسران هم در هفته اول خرداد به شمال می روند.

وی ادامه داد: تمامی افرادی که ثبت نام می کنند به این اردوها می روند چرا که ظرفیت و پتانسیل های لازم وجود دارد.به علاوه سال گذشته نیز چهار گروه 80 نفری راهی اردوی شمال شدند.

آرامی در خصوص انتخاب اتاق برتر یاد آور شد: در داخل خوابگاه ها کانون های فرهنگی اتاق برتر را می توانند انتخاب کنند.

گفتنی است از طریق سایتی که به تازگی راه اندازی شده است دانشجویان می توانند برای ثبت نام دراولین دوره از بازی های بومی- محلی اقدام نمایند. 
آدرس این سایت به نشانی www. Stufestival.sharif.ir است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار