کرمان؛

برگزاری بیش از29 هزارجلسه آموزش خانواده در مدارس کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری 29 هزار و 172 جلسه آموزش خانواده در مدارس استان در سال تحصیلی 95-94خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد محسن بیگی گفت: خانواده موثرترین نهاد تربیتی در پرورش و نخستین آغاز برای پیمودن پله های تعالی است.

وی به فعالیت 305 مدرس رسمی خانواده در آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: کارگاه آموزشی ویژه مدرسان آموزش خانواده نواحی یک و دو با مشارکت دادگستری و اداره کل فنی و حرفه ای نیز تشکیل شده است.

محسن بیگی توانمند سازی اولیاء نسبت به مسایل دینی، تربیتی، مشاوره ای و روانی با رویکرد یکسان سازی و همسویی را از مهمترین اهداف برگزاری جلسات آموزش خانواده برشمرد و خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جاری 29 هزار و 172 جلسه آموزش خانواده در قالب 5 هزار و 12 دوره در مدارس استان کرمان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: 6 جلسه آموزشی ویژه بیش از 2 هزار نفر از اولیا دانش آموزان شهر کرمان نیز با مشارکت شهرداری و دادگستری نیز برگزار شده است.

محسن بیگی با اشاره به جذب و اشتراک 36 هزار دوره از ماهنامه پیوند در مدارس استان گفت: این آمار نسبت به سال گذشته 83 درصد رشد داشته است.

وی از ارتقاء سطح کم کیفی مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده و افزایش این مراکز ، از 11 مرکز به 15 مرکز در استان نیز خبر داد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: خانواده ، مدارس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار