سمنان؛

همایش ملی علوم زیستی در دامغان برگزار شد

علوم جانوری، علوم گیاهی، علوم سلولی و مولکولی از مهمترین محورهای این همایش ملی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ دبیر همایش ملی علوم زیستی گفت:  ۸۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش، ارسال شده است با داوری های صورت گرفته ۵۵۰ مقاله پذیرش نهایی شده و از این تعداد ۵۰۰ مقاله به صورت پوستر و ۵۰ مقاله دیگر نیز به صورت سخنرانی بوده است.
ویدا حجتی افزود: این همایش ملی در محورهای علوم جانوری (سیستماتیک، فیزیولوژی، تکوینی، جنین شناسی)، علوم گیاهی (سیستماتیک، فیزیولوژی، تکوینی، زراعت، باغبانی، جنگلداری)، علوم سلولی و مولکولی، زنتیک، بیو تکنولوژی، نانوتکنولوژی، میکروبیولوژی، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، بیوشیمی، بیو فیزیک، بیو انفورماتیک، بیولوژی دریا، دام و آبزیان، محیط زیست و حیات وحش، مدیریت محیط زیست، حقوق محیط زیست، حسابداری محیط زیست، مالیات سبز، حسابرسی زیست محیطی و تربیت بدنی و علوم ورزشی است.
وی افزود: یکی از افتخارات برگزاری این همایش حضور پرفسور احمد مجد از چهره های ماندگار علوم زیستی کشور است که حضور و شرکت ایشان برغنای این همایش می افزاید.
حجتی تصریح کرد: برگزاری کارگاه ها و نمایشگاه های تخصصی جنبی و اجرای برنامه های متنوع از جمله برگزاری تورهای گردشگری و کارگاه ها و نمایشگاه های تخصصی درباره علوم زیستی با هدف آشنایی بیشتر و به روز رسانی اطلاعات پژوهشگران با این علم برنامه ریزی شده است.
انتهای پیام / د
برچسب ها: زیست ، علوم ، گیاهان ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.