سمنان;

مرگ 99 نفر در جاده‌های استان سمنان در سال گذشته

بی‌توجهی به‌جلو و خواب آلودگي از اصلي‌ترین تصادفات جاده‌اي استان سمنان در طول یک سال گذشته بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان  ، رئيس پليس راه استان سمنان از عدم توجه به جلو به‌عنوان یکی از مرگبارترین تخلفات رانندگی در جاده‌های این استان یاد کرد و گفت: عدم توجه به جلو در یک سال گذشته به مرگ 99 نفر در جاده‌های این استان انجامیده که فراوانی بسیار بالایی است.
سرهنگ حسن خسروجردی از افزایش شمار تلفات جاده‌ای در چهار شهرستان استان سمنان خبر داد و گفت : در شهرستان‌هاي شاهرود ،سمنان، آرادان و سرخه آمار فوت‌شدگان افزايش داشته است لذا بايد در بخش جاده‌اي توجه ويژه‌تری به محورهای اين شهرستان‌ها كرد.
وی ،  واژگونی خودروها در محورهای این استان را همچنان از اصلی‌ترین عوامل سوانح منجر به جرح ارزیابی کرد و تصریح کرد: در یک سال گذشته ۶ محور خط جنوبي ميامي به سبزوار، خط شمالي دامغان به سمنان، خط جنوبي سمنان به دامغان، خط شمالي سبزوار به ميامي، خط شمالي سرخه به آرادان و خط جنوبي شاهرود به سمنان داراي بيشترين واژگوني‌ها بر حسب كيلومتر در این استان بوده‌اند.
وی  با اشاره به نظرات کارشناسان پلیس برای کاهش واژگونی‌ها در این استان اضافه کرد: اجراي شيار لرزاننده طولي، اجراي رنگ اكستروژن، نصب تابلوهاي هشدار دهنده، احداث توقفگاه‌های بین‌راهی در فاصله‌های معین از محورها، کارهای فرهنگی و آموزش رانندگان و... از راهکارهای موثر در کاهش فراوانی واژگونی‌ها در محورهای استان سمنان هستند.
انتهای پیام / ه

برچسب ها: حادثه ، جاده ، مرگ ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.