سمنان؛

اطاعت عملی و ولایی از ویژگی های منتظران است

امام جمعه موقت سمنان گفت: منتظران واقعی امام زمان کسانی هستند که از ولی فقیه زمان پیروی میکنند.

به گزارش خبرنگار https://www.yjc.ir/fa/ statesگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با تبریک و گرامیداشت نیمه شعبان میلاد باسعادت امام زمان (عج )گفت: منتظران واقعی امام زمان کسانی هستند که از ولی فقیه زمان پیروی می کنند.
حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس تحقق و عمل به اقتصاد مقاومتی را نیازمند عزم همگانی و تقویت ظرفیتهای داخلی دانست و گفت: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید خدومان تلاش کنیم و منتظر رسیدن سرمایه از بیرون به داخل کشور نباشیم.
حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس گفت:اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی در کشوراست و باید به آن توجه شود.
امام جمعه موقت سمنان سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و مقاومت رزمندگان در این عملیات را یاد آور شد و گفت: فتح خرمشهر یکی از شگفت آورترین حوادث دفاع مقدس است که برای ملیت ایران سربلندی و عزت و غرور آفرید.
خطیب جمعه سمنان همچنین با قدردانی از تلاشهای نیروهای اطلاعات برای برقراری امنیت در کشور گفت: ایجاد آرامش و امنیت در کشور حاصل هوشیاری بیداری و همراهی مردم با متولیان برقراری امنیت است.
حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس با بیان اینکه روز نیمه شعبان به عنوان روز سربازان امام زمان نام گذاری شده گفت : همکاری و همراهی مردم با وزارت اطلاعات در خنثی کردن توطئه های دشمنان نقش تاثیر گذاری دارد.
انتهای پیام/ع
برچسب ها: تمازجمعه ، سمنان ، عبدوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.