یاسوج؛

نگاه دولت برای واگذاری طرح ها به بخش خصوصی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه دولت یازدهم برای واگذاری پروژه های عمرانی به سرمایه گذاران بخش خصوصی بر اساس درآمد نیست.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید موسی خادمی در نشست واگذاری پروژه ‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد به بخش غیردولتی افزود: یکی از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید از این اقدام مهم تکمیل و افتتاح طرح های نیمه‌ تمام در تمامی نقاط کشور با توجه به کمبود اعنبارات و منابع مالی است.
وی بیان کرد: شتاب بخشی در اتمام پروژه های عمرانی در حال ساخت کشور اولویت اساسی دولت یازدهم از واگذاری طرح ها به سرمایه گذاران بخش خصوصی و با مشارکت بخش دولتی خواهد بود.
خادمی اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه واگذاری پروژه ‌های عمرانی به سرمایه ‌گذاران بخش خصوصی آمادگی کامل و همه جانبه دارد.
وی بدون اشاره به آمار، عنوان کرد: پروژه‌ های عمرانی نیمه تمام قابل واگذاری کهگیلویه و بویراحمد به سرمایه گذاران بخش خصوصی با حفظ کاربری تحویل داده خواهند شد.
خادمی ابراز داشت: طرح های عمرانی نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد با 80 درصد تخفیف به سرمایه ‌گذاران بخش خصوصی تحویل می ‌شوند.
وی افزود: پروژه ‌های عمرانی نیمه تمام حوزه های گردشگری، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد قابلیت واگذاری به سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی را دارند.
خادمی گفت: طرح ‌های عمرانی نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد به آن دسته از سرمایه ‌گذاران بخش خصوصی واگذار می ‌شوند که پروژه ها را به طور کامل اجرا کرده و تحویل دهند.
وی بیان کرد: از رسانه‌ ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود به طور جدی در مورد موضوع مهم واگذاری طرح های عمرانی این استان به سرمایه گذاران بخش خصوصی و اهمیت آن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند.
 
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.