یاسوج؛

سوم خرداد نماد فرهنگ ایثار و مقاومت در کشور است

فرمانده حوزه مقاومت چاروسا گفت: سوم خرداد نماد فرهنگ ایثار و مقاومت در کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سید امین موسوی صبح امروز در مراسمی که به مناسبت سوم خرداد در قلعه رئیسی برگزار شد در جمع بسیجیان اظهار داشت: سوم خرداد یادآور روزهایی است که دشمن متجاوز، ظالمانه و بی‌هیچ دلیلی تجاوز به ایران را سرلوحه کار خود قرار داد و به سمت سرزمین ما حمله‌ور شد.
 
فرمانده حوزه مقاومت چاروسا بیان کرد: سوم خرداد نماد بارز پیروزی مستضعفان بر مستکبران و حق بر باطل است و باید الگوی نیروهای مسلح در ایستادگی و مقاومت شود.
 
وی افزود: اگرچه در تاریخ جنگ تحمیلی یکی از تلخ‌ترین و سخت‌ترین لحظات، سقوط خرمشهر بود اما در افق نگاهش جز آزادی و صلابت ملت ایران نبود و یکی از شیرین‌ترین خاطرات دفاع مقدس با آزادسازی خرمشهر عزیز رقم خورد.
 
موسوی با بیان اینکه سوم خرداد نماد عینی غلبه ایمان و اراده بر دشمن است تاکید کرد: سوم خرداد که نقطه عطف بزرگی در هشت سال دفاع مقدس است، روز اقتدار و عظمت ملی و روز تسلیم دشمن و روز مقاومت، ایثار و پیروزی است.
 
فرمانده حوزه مقاومت چاروسا یادآور شد: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر روز تاریخی و حماسی بود که برای همیشه تاریخ در اذهان مردم و تاریخ ایران اسلامی ثبت و ماندگار شد.
 
وی به نقش بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: این نیروی مردمی از بدو تأسیس همواره در عرصه‌های مهم توانست با اقتدار حضور یابد و نقایص و خلاء‌های موجود را برطرف کند.
 
موسوی تبیین کرد: هر جا که مقام ولایت امر کرد بسیج در خط مقدم آن عرصه حضور داشت تا با اتکا به نیروی ایمان و اعتماد به توانایی‌های داخلی، موانع و مشکلات را از پیش روی توسعه و پیشرفت کشور بردارد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.