دبير شوراي اطلاع رساني دولت؛

فعاليت روابط عمومي وزارت ارتباطات در حوزه ارتباطات شاخص است

معزی در همایش روابط عومی های وزاراپت ارتباطات تصریح کرد؛ با توجه به نوع خدماتي كه اين وزارت به مردم مي دهد، وظايف روابط عمومي هاي آن هم فاصله قابل توجهي با ديگران خواهد يافت.

فعاليت روابط عمومي وزارت ارتباطات در حوزه ارتباطات شاخص استبه گزارش خبرنگار اخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معزي دبير شوراي اطلاع رساني دولت در سومين همايش روابط عمومي هاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به رتبه بندي روابط عمومي هاي دستگاه هاي اجرايي در سال جاري گفت: روابط عمومي وزارت ارتباطات در برآوردهاي دو سال گذشته جزو وزارت خانه هاي فعال و تلاش گر در حوزه ارتباطات بوده است و اميدواريم با توجه به ديدگاه وزير ارتباطات و رئيس مركز روابط عمومي اين رويكرد ادامه يابد.

معزي به نگاه كلان دولت به حوزه ارتباطات اشاره كرد و اظهار داشت: ارتباطات در زندگي روزمره تاثير به سزايي دارد و نگاه به پيشينه اين وزارتخانه به ويژه تغيير نام آن نشاندهنده ميزان تاثير اين حوزه بر زندگي افراد بوده است.

وي در عين حال، تغيير نام اين وزارتخانه را موجب فراگيري ماموريتهاي آن برشمرد و افزود: تبديل وزارت ارتباطات از يك وزارت خانه فني و خدماتي به يك وزارت خانه راهبردي وظيفه روابط عمومي هاي اين حوزه را سنگين تر كرده است.

معزي از اتخاذ برخورد منطقي توسط دولت يازدهم نسبت به حوزه ارتباطات خبر داد و افزود: دولت فارغ از ديدگاه هاي انقباضي و انبساطي به حوزه ارتباطات كه منفعلانه هستند، نگاه علمي منطبق بر تحولات ارتباطي و نيازهاي فرهنگي، ديني، جامعه اسلامي- ايراني را اتخاذ كرده است.

دبير شوراي اطلاع رساني دولت با بيان اين كه فعاليت هاي مشترك روابط عمومي ها در وزارت ارتباطات معناي جديدي مي يابد، خاطر نشان كرد: با توجه به نوع و گستره خدماتي كه اين وزارتخانه به مردم مي دهد،  وظايف روابط عمومي هاي آن هم فاصله قابل توجهي با ديگران خواهد يافت. معزي ادامه داد: وزارت ارتباطات با درك منطقي اين حوزه بايد براي افزايش كيفيت زندگي، از اين فضا بهره گيرد.

دبير شوراي اطلاع رساني دولت در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به تحول نوع نگاه رسانه در جامعه اظهار داشت: دبير خانه شوراي اطلاع رساني دولت به عنوان دستگاه سياستگذار و هماهنگ كننده سياستهاي ارتباطي دولت وظيفه سنگيني در اين زمينه دارد.معزي همچنين با اشاره به تغيير سبك زندگي ايراني گفت: بايد روابط عمومي ها نسبت به اين تغييرات برنامه ريزي كنند تا توسعه متوازن در تمام ابعاد فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و سياسي شاهد باشيم.

وي خواستار معرفي خدمات نه تتها از لحاظ فني بلكه از لحاظ فرهنگي شد و گفت: استفاده درست و منطقي از حوزه ارتباطات و فهم دقيق آن از نظر فرهنگي، به تنهايي وظيفه وزارت ارتباطات نيست و آگاهي بخشي به جامعه از وظايف ما هم به شمار مي رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار